اديت/يكشنبه/ترزفان/نفرات برتر جشنواره مداحی و چاوشی‌خوانی رضوی معرفی شدند
کد خبر: 2013493
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵

اديت/يكشنبه/ترزفان/نفرات برتر جشنواره مداحی و چاوشی‌خوانی رضوی معرفی شدند

گروه فرهنگ و هنر: صاحبان آثار برگزيده پنجمين جشنواره مداحی و چاوشی‌خوانی رضوی پنجشنبه 22 مهر ماه در مراسمی در مجتمع فرهنگی و هنری فدك اردبيل معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از ستاد خبری جشنواره امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام «مهدی ستوده»، مدير كل تبليغات اسلامی استان اردبيل، در مراسم تقدير از برگزيدگان اين جشنواره با بيان اينكه دين اسلام با آمدن كلمه ولايت كامل شده است، افزود: اهل بيت عصمت و طهارت (ع) دارای دو جنبه علمی و معنوی هستند كه علميت اهل بيت (ع) آنان را برای امامت شايسته كرده است.
حجت الاسلام ستوده با اشاره به اينكه علم امامان معصوم (ع) علم عادی نيست، گفت: اين علم را خداوند به آنان عطا كرده است.
همچنين «منصور شرفی»، سرپرست اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل نيز در اين مراسم بيان كرد: 50 اثر در بخش‌های گوناگون به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود كه از ميان آن‌ها 11 اثر به عنوان برتر معرفی شدند.
بر اساس اين گزارش، در بخش چاوشی‌خوانی «نصراله باباعلی» از همدان، «محمد بختياری»' و «حسين اصيلی» از ميناب و «محمد فضلی» از اردبيل رتبه‌های برتر را در اين جشنواره به دست آوردند.
در بخش مداحی نيز «جلال اسماعيلی» از مشكين‌شهر، «محمد پناهنده» از اردبيل، «علی‌اصغر رسوليان» از سبزوار و «انور مطلب‌زاده» از اردبيل عناوين اول تا چهارم را به خود اختصاص داند.
در بخش تجليل اين جشنواره نيز «شهروز حبيبی»، «سيدمحمد عاملی» و «سيدطاها موسوی» تقدير شد.
يادآوری می‌شود، پخش كليپ مداحی و چاوشی‌خوانی و نيز اجرای برنامه چاوشی‌خوانی توسط گروه چاوشی‌خوانان شهرستان تفرش از بخش‌های جنبی اين مراسم بود.
captcha