«فال خون» غفارزادگان به چاپ هفتم رسيد
کد خبر: 2038292
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴

«فال خون» غفارزادگان به چاپ هفتم رسيد

گروه ادب: رمان «فال خون» نوشته داوود غفارزادگان كه در حوزه دفاع مقدس قرار دارد، توسط انتشارات سوره مهر به چاپ هفتم می رسد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه خبری انتشارات سوره مهر، رمان «فال خون» نوشته داوود غفارزادگان است كه پيش از اين به زبان‌های خارجی ترجمه و در كشورهای آمريكا و تركيه منتشر شده است.
كتاب«فال خون» كه برای هفتمين بار تجديد چاپ می شود، داستان يك سرباز عراقی و مافوقش است كه برای ديده‌بانی و شناسايی اجساد به ارتفاعات غرب ايران به نام هوراعزام می شوند.
اين سرباز در طول خدمتش درهراس دائمی از مرگ به سرمی برد. درمنطقه هورماجراهای مختلفی با روايت های زيبای غفارزادگان برآنها می گذرد.
غفارزادگان «فال خون» را در سال 74 نوشته و محمدرضا قانون پرور استاد زبان و ادبيات فارسی دانشگاه تگزاس امريكا اين رمان را با عنوان «fortune told in blood» ترجمه كرده كه درامريكا منتشر شده است.
اين كتاب درجشنواره ربع قرن دفاع مقدس مورد تقدير قرار گرفت. ازغفارزادگان تاكنون رمان‌های «شب ايوب» و «سنگ اندازان غاركبود» توسط سوره مهر منتشر شده است.
گفتنی است چاپ هفتم «فال خون» توليد مركزآفرينش‌های ادبی حوزه هنری است كه در72 صفحه، قطع رقعی و در تيراژ2 هزار و500 نسخه و با قيمت هزار و500 تومان در آينده نزديك توسط سوره مهر منتشر می شود.
captcha