نماز از مصاديق بارز امر به‌معروف و نهی از‌منكر است
کد خبر: 2052066
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶
امام‌جمعه تفرش:

نماز از مصاديق بارز امر به‌معروف و نهی از‌منكر است

امام‌جمعه تفرش در نشست شورای امر به‌معروف و نهی از‌منكر آموزش و پرورش با ائمه‌جماعت و مديران مدارس كه دوم دی‌ماه برگزار شد، نماز جماعت را به عنوان بارزترين مصداق امربه معروف ونهی از منكر معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبر گزاری قر آنی ايران (ايكنا) در تفرش، نشست شورای امر به‌معروف و نهی از‌منكر آموزش‌وپرورش تفرش با ائمه‌جماعت و مديران مدارس اين شهرستان، دوم دی‌ماه، برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمين «حسن بابائيان» امام جمعه تفرش در جمع مديران و ائمه‌جماعت مدارس اين شهرستان، ضمن بيان اهميت اقامه نماز به ويژه در مدارس و در بين دانش‌‌آموزان، اين امر را از نشانه‌های حكومت اسلامی دانست.
وی، اقامه نماز جماعت را وسيله‌ای مؤثر برای تربيت دانش‌آموزان برشمرد و گفت: در مواجهه با دسيسه‌های دشمنان اسلام بايد تلاش كنيم همه سرباز نماز باشيم.
همچنين «حسن ذوالفقاری» مدير آموزش‌وپرورش اين شهرستان ضمن قدردانی از امام جمعه اين شهرستان كه زمينه اقامه نماز جماعت را در طول هفته با حضور روحانيون و طلاب حوزه علميه امام جعفرصادق(ع) در مدارس اين شهرستان فراهم كرده است، توسعه و تقويت امور دينی به عنوان محوری‌ترين برنامه‌های اين مديريت مطرح كرد.
يادآور می‌شود، شورای امر به‌معروف و نهی از‌منكر نيز از برگزاركنندگان نماز جماعت در مدارس به عنوان آمرين به‌معروف با اهدای لوح سپاس و اعطای هدايا تجليل كرد.
captcha