نظارت بر فضای فرهنگی و دينی ‌در ايام نوروز مورد غفلت قرار نگيرد
کد خبر: 2088953
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱

نظارت بر فضای فرهنگی و دينی ‌در ايام نوروز مورد غفلت قرار نگيرد

گروه اجتماعی: با توجه به ورود مسافران نوروزی به شهرستان بيله سوار كنترل فضای فرهنگی و دينی شهرستان در ايام نوروز نبايد مورد غفلت قرار گيرد.

به گزارش قرآنی ايران (ايكنا) شعبه اردبيل، "التفات خدابنده"، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، سه شنبه 10 اسفند ماه در جلسه ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی اين شهرستان با اشاره به اينكه تمام‌ دستگاه‌های عضو ستاد تسهيلات سفر برای سال جديد آمادگی كامل دارند، اظهار كرد: كنترل و مراقبت و تنظيم بازار در ايام نوروز از موارد ضروری است كه در اين ايام بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
فرماندار پارس‌آباد افزود: قدم اول برای خدمت هرچه بيشتر در ارايه تسهيلات شناخت مهمانان نوروزی است كه وارد اين شهرستان می‌شوند بنابراين كنترل فضای دينی و فرهنگی شهرستان بايد به نحو احسن صورت پذيرد.
وی خواستار هماهنگی فضای دينی بويژه مساجد برای حضور مسافرين برای ادای فرايض دينی شد و گفت: بايد درهای كليه مساجد شهرستان باز و در اختيار مسافرين برای ادای فرايض دينی باشد.
رئيس ستاد تسهيلات نوروزی پارس‌آباد اظهار اميدواری كرد:‌ امكانات و اعتبار برای احيا و مرمت آثار باستانی و تاريخی اين شهرستان تأمين شود تا اين آثار برای مسافران و گردشگران نوروزی ديدنی و به يادماندنی باشد.
captcha