تبليغات كمی درباره حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در كشور صورت می‌گيرد(جمعه)
کد خبر: 2117770
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷

تبليغات كمی درباره حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در كشور صورت می‌گيرد(جمعه)

گروه اجتماعی: سطح تبليغات در مورد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در كشور پائين است در حالی كه در برخی از موضوعات كم‌ارزش، تبليغات زيادی می‌شود.

«محمدمهدی تبارمهدی»، شركت كننده رشته مفاهيم حكمت‌های نهج‌البلاغه مرحله نهايی پنجمين دوره مسابقه ملی حفظ و مفاهيم نهج‌البلاغه از بابل در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه خوزستان، عنوان كرد: سطح مرحله نهايی پنجمين دوره مسابقه ملی حفظ و مفاهيم نهج‌البلاغه بسيار عالی بود و تعادل در پرسش‌ها نسبت به همه شركت‌كنندگان رعايت شده است.
وی با اشاره به اين كه مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بابل شعبه دارد، گفت: اين مؤسسه در بابل فعال است و با توجه به تبليغات صورت گرفته عموم علاقه‌مندان در مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه به امر يادگيری نهج‌البلاغه می‌پردازند.
تبارمهدی ادامه داد: اين شعبه شش سال است كه فعاليت می‌كند و استقبال دانش‌آموزان دوره راهنمايی و ابتدايی از اين مؤسسه بيشتر است.
شركت‌كننده رشته مفاهيم حكمت‌های نهج‌البلاغه، اظهار كرد: مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه بابل در دو رشته حفظ و مفاهيم نهج‌البلاغه فعاليت می‌كند كه حفظ نهج‌البلاغه از استقبال بيشتری برخوردار است.
وی به نقش خانواده در يادگيری نهج‌البلاغه تأكيد كرد و گفت: اگر خانواده به امر يادگيری نهج‌البلاغه اهتمام ورزند، فرزندان خود را به حضور در اين نوع مراكز ترغيب می‌كنند.
تبارمهدی بيان كرد: سطح تبليغات در مورد حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در كشور پائين است در حالی كه برای برخی از موضوعات كم‌ارزش، تبليغات زيادی می‌شود.
captcha