نفرات برتر مسابقات قرآن بنياد شهيد خراسان رضوی معرفی شدند
کد خبر: 2119345
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

نفرات برتر مسابقات قرآن بنياد شهيد خراسان رضوی معرفی شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر بيست و سومين دوره مسابقات استانی قرآن بنياد شهيد استان خراسان رضوی اعلام شدند و در مراسم اختتاميه اين مسابقات از آن‌ها تقدير به‌عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان، در رشته قرائت؛ مقطع راهنمايی «زينب نجات‌زادگان»، مقطع متوسطه «قدسيه غريب‌آبادی»، مقطع دانشجويی، «سمانه پورعباس» هر سه از مشهد و در مقطع بزرگسالان «اكرم صوفيان» از چناران به‌عنوان نفرات اول انتخاب شدند.
همچنين در رشته تفسير مقطع دانشجويی «الهه يعقوب‌زاده» از چناران و مقطع بزرگسالان «زهرا كامياب» از مشهد حائز رتبه اول شدند.
در رشته مفاهيم؛ نيز در مقطع راهنمايی «زهرا حسين‌آبادی» از سبزوار، مقطع متوسطه «سيده زهرا كاشف‌الحسينی» و در مقطع دانشجويی «زهرا حريری با خدا» هر دو از مشهد و مقطع بزرگسالان «فاطمه فدوی» از گناباد به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
علاوه بر اين در رشته ترتيل مقطع راهنمايی «الهه رحيم‌آبادی» از مشهد و در مقطع متوسطه «طوبی پورصمدی» از گناباد، مقطع دانشجويی «هدی جنب‌آبادی» از سبزوار و در مقطع بزرگسالان «عاطفه شعبانی» از مشهد حائز رتبه اول شدند.
در رشته حفظ جزء 30 در مقطع متوسطه «مرضيه اشتر» از مشهد، حفظ جزء يك مقطع راهنمايی «فاطمه سبحانی» از مشهد و در مقطع متوسطه «علميه اشكی» از مشهد، مقام اول را به خود اختصاص دادند.
همچنين در رشته حفظ پنج جزء «فاطمه فتحی» در مقطع راهنمايی، در مقطع متوسطه «زهرا قصری»، در مقطع دانشجويی «حليمه سادات عربی‌مقدم» و در مقطع بزرگسالان «مريم زارع‌دوست» همگی از مشهد رتبه اول را كسب كردند.
علاوه بر اين در رشته حفظ 10 جزء مقطع دانشجويی «ليلا آذرخشی» از مشهد و مقطع بزرگسالان «سكينه هندآبادی» از كاشمر و در رشته حفظ 15 جزء «راضيه شهرآبادی» از مشهد حائز رتبه اول شدند.
همچنين در رشته حفظ 20 جزء و در مقطع دانشجويی «سعيده مشكينی» از مشهد و در مقطع بزرگسالان «ندا بياتی» حائز رتبه اول شدند.
در رشته حفظ كل نيز «زينب آذرخشی» در مقطع متوسطه از مشهد، «مريم پرنو» در مقطع دانشجويی از كاشمر و «مرضيه مرتضايی» در مقطع بزرگسالان از مشهد به‌عنوان نفرات اول انتخاب شدند.
يادآوری می‌شود، در مقاطع ذكر نشده، هيچ فردی حائز رتبه برتر نشد.
captcha