اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن پرسنل بهزيستی تهران
کد خبر: 2126280
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۷

اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات قرآن پرسنل بهزيستی تهران

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات قرآن پرسنل و خانواده كاركنان بهزيستی تهران از بين 120 متسابق در رشته‌های تحقيق، ترتيل و حفظ معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، براساس اعلام اداره بهزيستی استان تهران، در رشته حفظ قرآن كريم آقايان در سطح بالای 16 سال، بهزاد بالو به عنوان نفر برتر شناخته شد؛ همچنين در رشته تحقيق اين بخش نيز، ابوالفضل قاسمی، مهدی فرجی و يوسف فرجی به ترتيب در جايگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
عليرضا اكبری، حمزه صالحی و ابراهيم بشارتی در رشته ترتيل از سوی هيئت داوران اين دوره از مسابقات به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و در رشته اذان نيز محمد علی‌پور، حمزه صالحی و عليرضا اكبری حائز رتبه‌های برتر شدند.
در رشته حفظ زير 16 سال نيز محمدجواد ناطقی، محمدطه ناطقی و محمدمهدی قربانی نسبت به ساير متسابقان در اين رشته امتيازات بالايی كسب كردند و توانستند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.
همچنين در فهرست نفرات اول تا سوم رشته اذان در اين بخش، اسامی محمدجواد ناطقی، حامد رحمانی و اميرحسين بايرامی ثبت شده است.
حسين افشار و اميرحسين قاسمی‌صبور در رشته تحقيق و ميلاد مهاجر، علی‌اصغر صالحی‌بقا و علی‌اصغر محمدی در رشته ترتيل به عنوان نفرات برتر از سوی هيئت داوران معرفی شدند.
در بخش بانوان نيز، مهناز طاهری شاد، صديقه شاداب و فاطمه سادات باقری در رشته ترتيل توانستند در رقابت با ساير شركت‌كنندگان در اين رشته رتبه‌های برتر را كسب كنند؛ همچنين در رشته تحقيق نرگس باباييان و الهه شهرياری رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند. در رشته حفظ 5 جزء نيز صديقه شاداب بهترين امتياز را كسب كرد.
در رشته حفظ يك جزء نيز مهرنوش فاضل، فاطمه سادات باقری و احترام آقاسيفی از سوی هيئت داوران اين دوره از مسابقات به عنوان نفرات برگزيده شناخته شدند.
مهتاب پورعلی، سحر گرداگرد، اعظم خاكپور و نغمه غروری‌تبار نيز در رشته ترتيل بخش بانوان زير 16 سال حائز رتبه‌های برتر شده‌اند؛ همچنين فاطمه آصفی، نگين مرادی و مهديه داوردوست در رشته تحقيق به عنوان برگزيدگان اين رشته معرفی شدند.
يادآور می‌شود، اين مسابقات روز چهارشنبه، 21 ارديبهشت‌ماه سال جاری با حضور 120 متسابق در دو بخش پرسنل و فرزندان شبه‌خانواده (بی‌سرپرست و بدسرپرست) در شيرخوارگاه آمنه برگزار شد.
captcha