اعلام اسامی هيئت داوران مسابقات قرآنی «نسيم رحمت»
کد خبر: 2153344
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹

اعلام اسامی هيئت داوران مسابقات قرآنی «نسيم رحمت»

گروه فعاليت‌های قرآنی: دبير اجرايی جشنواره قرآنی «نسيم رحمت»، اسامی هيئت داوران مسابقات قرآنی اين جشنواره را در دو بخش آقايان و بانوان اعلام كرد.

ذبيح‌الله روحی، دبير اجرايی جشنواره قرآنی «نسيم رحمت»، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) ضمن بيان اين خبر افزود: بخش نهايی و استانی جشنواره قرآنی نسيم رحمت از سی‌ام تيرماه تا دوم مرداد ماه در ايلام برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش بانوان، داوران به ترتيب، امير آبادی در رشته تجويد، فرشته نافذكلام در بخش صوت، جمالی در رشته لحن، نسرين نافذ كلام در رشته وقف و ابتدا و صريحی‌نژاد در بخش حسن حفظ به امر داوری خواهند پرداخت.
دبير اجرايی جشنواره قرآنی «نسيم رحمت» خاطرنشان كرد: مسابقات مرحله نهايی بانوان در روزهای 30 و 31 تيرماه جاری در محل مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ايلام برگزار خواهد شد.
وی گفت: همچنين در بخش آقايان بهروز ياری‌گل در رشته تجويد، حسين رستمی در بخش صوت، علی فربين در رشته لحن، مهدی عباسی در رشته حسن حفظ و استاد و پيشكسوت قرآنی حبيب مهكام به عنوان داور رشته وقف و ابتدا و همچنين به عنوان ناظر كل مسابقات امر داوری را به عهده خواهند داشت.
وی افزود: مسابقات مرحله نهايی آقايان نيز در روزهای اول و دوم مردادماه در محل مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ايلام برگزار خواهد شد. از نفرات برتر به همراه نفرات برتر و منتخبان جشنواره‌های ادبی و هنری در روز هفتم مردادماه با حضور مسئولان كشوری و استانی در سالن شهدای قلاويزان تجليل به عمل خواهد آمد.
يادآور می‌شود، علاوه بر جوايزی كه به منتخبان جشنواره‌های نسيم رحمت اهداء خواهد شد، جوايز ارزنده‌ای از قبيل كمك هزينه خريد مسكن مهر و همچنين خودروی سواری برای تمامی كسانی كه در طول برگزاری طرح جامع نسيم رحمت در استان ايلام مشاركت داشته‌اند در نظر گرفته شده است كه در روز اختتاميه با حضور مسئولان عالی‌رتبه كشوری و استانی قرعه‌كشی و اهدا خواهد شد.
captcha