حضور 28 شركت‌كننده سيستان و بلوچستان در مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی اراك
کد خبر: 2155299
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳

حضور 28 شركت‌كننده سيستان و بلوچستان در مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی اراك

گروه فعاليت ‌ای قرآنی: 28 دانش‌آموز استان سيستان و بلوچستان در ييست ونهمين دوره مسابقات سراسری قران و نهج‌البلاغه اراك شركت می‌كنند.

«محمدرضا ميری»، رئيس گروه گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت اداره كل آموزش و پرورش استان سيستان و بلوچستان در حاشيه مراسم استقبال از دانش‌آموزان شركت كننده در بيست و نهمين دوره مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه به ميزبانی استان مركزی كه در آموزشكده فنی و حرفه‌ای اطهر اراك برگزار شد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)شعبه مركزی، با اشاره به اعزام 28 نفر از دانش‌آموزان مقاطع راهنمايی و متوسطه استان سيستان و بلوچستان در اين مسابقات، افزود: دانش‌اموزان در رشته‌های قرآن(قرائت، مفاهيم و حفظ قرآن ) و نهج‌البلاغه با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با اشاره به اينكه قرآن، كتاب آسمانی و بزرگ‌ترين منبع تعاليم عاليه الهی است، گفت: برگزاری مسابقات قرآنی نقش موثری در انس بيشتر دانش‌آموزان با كلام الهی دارد.
اين مقام مسئول در پايان با تاكيد بر اينكه قرآن كريم منشا خير و بركات فراوانی در زندگی انسان‌هاست، خاطرنشان كرد: مسئولان آموزش و پرورش به هيچ وجه نبايد از نقش بی‌بديل قرآن در پرورش علمی و معنوی دانش‌آموزان غافل شوند.
captcha