نفرات برتر مسابقات قرآن «نسيم رحمت» در بخش بانوان مشخص شدند
کد خبر: 2157854
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۹

نفرات برتر مسابقات قرآن «نسيم رحمت» در بخش بانوان مشخص شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات قرآن جشنواره «نسيم رحمت» در بخش بانوان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به ايلام، نفرات برتر دو رشته قرائت ترتيل و قرائت تحقيق جشنواره نسيم رحمت در بخش بانوان بعد از برگزاری مرحله فينال مشخص شدند.
در رشته قرائت تحقيق، كبری گودرزی از آبدانان، خديجه صمدی‌نيا از ايلام و زهرا خرمی‌پور از ايلام، به ترتيب نفرات اول تا سوم اين رقابت ها شدند و فريبا احمدی‌پور از ايلام و زهرا كريمی‌نيا از شيروان چرادول به عنوان نفر چهارم و پنجم معرفی شدند.
در رشته قرائت ترتيل نيز زينب مهدوی از ايلام، فرزانه ملك خطايی از ايلام و هانيه چهره از ايلام به ترتيب نفرات اول تا سوم شدند و فرشته رضابيگی از ايلام، مرضيه پورتيمور از ايلام و افتخار عين از آبدانان رتبه‌های چهارم تا ششم را كسب كردند.
در بخش بانوان به ترتيب، امير آبادی در رشته تجويد، فرشته نافذكلام در بخش صوت، جمالی در رشته لحن، نسرين نافذ كلام در رشته وقف و ابتدا و صريحی‌نژاد در بخش حسن حفظ امر داوری را بر عهده داشتند.
نفرات برتر مسابقات قرآن جشنواره «نسيم رحمت» از بين 180 نفر از سطح استان ايلام برگزيده شدند و به نفرات اول تا پنجم اين جشنواره در رشته‌های قرائت و ترتيل در مراسم اختتاميه كه هفتم مرداد ماه برگزار می‌شود با اهدای جوايز و لوح يادبود تجليل به عمل می‌آيد.
captcha