مراسم شبی با قرآن در كانون آموزش قرآن تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 2164796
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸

مراسم شبی با قرآن در كانون آموزش قرآن تهران برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: مديرمسئول كانون آموزش قرآن تهران از برگزاری مراسم شبی با قرآن كريم در روز چهارم شهريورماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام حميد محمدی در محل اين مركز خبر داد.

«مجتبی وزيری»، مديرمسئول كانون آموزش قرآن تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد، با بيان اين خبر گفت: كانون آموزش قرآن دارای هشت شعبه از مؤسسات قرآنی فعال تهران است كه طی سال دوره‌های علوم قرآنی برگزار می‌كند.
اين مسئول ادامه داد: هم‌اكنون اين مركز همزمان با ماه رمضان اقدام به برگزاری مراسم شبی با قرآن كريم كرده است و مقرر شده تا در اين مراسم، برنامه‌های قرآنی متنوعی برای نوجوانان و جوانان اجرا شود.
وی اشاره كرد: در اين مراسم حجت‌الاسلام والمسلمين حميد محمدی، قائم‌مقام قرآنی وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئيس مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور، كريم منصوری، از قاريان برجسته كشوری و بين‌المللی و اعضا و اساتيد كانون آموزش قرآن تهران حضور دارند.
وزيری، مديرمسئول كانون آموزش قرآن تهران اضافه كرد: در ابتدای اين مراسم كريم منصوری، قاری بين‌المللی به تلاوت آياتی از كلام‌الله‌مجيد می‌پردازد سپس بنده به ارائه گزارشی پيرامون عملكرد‌های كانون قرآن طی ماه رمضان به سخنانی بيان می‌كنم.
وی ادامه داد: همچنين كارشناسان حاضر در جلسه به ارائه سخنانی در مورد قرآن و نقش آن در زندگی می‌پردازند و اين مراسم قرآنی نيز با اهدای جوايز به اساتيد و كاركنان جهت فعاليت‌های ماه رمضان به پايان خواهد رسيد.
captcha