دشمن از اشراف اطلاعاتی بالای سپاه پاسداران دچار درماندگی شده است
کد خبر: 2171756
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹

دشمن از اشراف اطلاعاتی بالای سپاه پاسداران دچار درماندگی شده است

گروه سياسی: فرمانده نيروی دريايی سپاه گفت: سطح بالای تسلط و اشراف اطلاعاتی ما باعث درماندگی و سردرگمی دشمن شده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سپاه نيوز، سردار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه طی سخنانی در اجتماع اساتيد، مسئولان و دانشجويان دانشكده علوم شناوری جوادالائمه(ع)، گفت: سطح بالای تسلط و اشراف اطلاعاتی ما باعث درماندگی و سردرگمی دشمن شده است.
وی افزود: در سطح تاكتيك توانسته‌ايم مدل‌های رفتاری دشمن در فرض‌های مختلف را تشخيص داده و سمت و سوی توانايی‌های خود را برای مقابله با اين رفتارها، تنظيم كنيم.
فرمانده نيروی دريايی سپاه در ادامه تصريح كرد: دشمن در حال دست‌يابی كامل به اين باور است كه در تقابل نظامی با ما كاری از پيش نخواهد برد.
سردار فدوی با اشاره به افزايش قابليت‌ها و توانمندی‌های نيروی دريايی، اظهار كرد: ما علاوه بر برخورداری از اين ظرفيت‌ها، تجربيات گرانبهايی از دوران هشت سال دفاع مقدس و همچنين نبرد دريايی در اختيار داريم. ما با تكيه بر اين توانمندی و تجربه به اين يقين و باور رسيده‌ايم كه «ما می توانيم».
وی با بيان اين كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تكيه بر نيروی جوشان مردمی، به منزله يك قدرت و پيكره واحد در صيانت و حراست از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن ايستاده است، گفت: ما درك خوبی از مقياس و ابعاد گوناگون تهديدات دشمن داريم و به همين دليل دامنه تهديدات آنان را منحصر به حوزه تهديدات سخت و نظامی نمی‌دانيم.
فدوی افزود: بر همين اساس دامنه رسالت ما در امر پاسداری از انقلاب اسلامی منحصر به حوزه تهديدات سخت و نظامی نخواهد بود.
فرمانده نيروی دريايی سپاه در ادامه اظهار كرد: امروز دشمن در حوزه جنگ نرم سرمايه‌گذاری زيادی صورت داده و جبهه وسيعی را با اين ويژگی تدارك ديده است. امروز مقابله با جنگ نرم دشمن و روشنگری در اين زمينه بخشی از رسالتی است كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر دوش خود احساس می‌كند.
captcha