اعلام مسيرهای هفت‌گانه راهپيمايی روز قدس در تهران
کد خبر: 2172564
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴

اعلام مسيرهای هفت‌گانه راهپيمايی روز قدس در تهران

گروه سياسی: شورای هماهنگی تبليغات اسلامی در بيانيه‌ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپيمايی روز جهانی قدس، مسيرهای هفت‌گانه اين راهپيمايی در تهران را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، ستاد مركزی قدس و انتفاضه اسلامی شورای هماهنگی تبليغات اسلامی با ارسال اطلاعيه‌ای به ستادهای نماز جمعه تهران و سراسر كشور از امت مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامی در سراسر كشور به ويژه مردم تهران دعوت كرد تا جمعه آينده چهارم شهريور ماه مصادف با بيست و ششم رمضان المبارك، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان يك بارديگر به ندای امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، لبيك گفته و در اين راهپيمايی عظيم حضور يابند.
در اين اطلاعيه آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما نمازگزاران محترم و عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت مولی‌الموحدين، اميرالمؤمنين، حضرت علی(عليه‌السلام) به اطلاع امت شهيدپرور و هميشه در صحنه می‌‌رساند:
در آستانه‌ فرارسيدن آخرين جمعه‌ ماه مبارك رمضان و ابتكار حضرت امام خمينی(رحمة الله عليه) در نامگذاری آن روز به عنوان روز جهانی قدس قرار داريم كه بايستی با حضور دشمن شكن ملت رشيد ايران اسلامی در راهپيمايی عظيم روز قدس و حمايت از مظلومان فلسطين همراه باشد.
روز قدس يك وديعه‌ الهی برای ايجاد وحدت، اتحاد و انسجام اسلامی و ظهور و بروز اراده‌ مسلمانان جهان برای حمايت گسترده از مردم مسلمان، مظلوم و ستمديدۀ فلسطين و معرفی «آزادی قدس شريف» به مثابه‌ راهبردی كلان و استراتژی انكارناپذير برای جهان اسلام به شمار می‌رود.
شورای هماهنگی تبليغات اسلامی از امت مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامی در سراسر كشور به ويژه مردم شريف و فهيم تهران و شما نمازگزاران ارجمند دعوت می‌نمايد تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايی روز جهانی قدس همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطين اشغالی بار ديگر صدای عدالت‌طلبی و حقيقت‌جويی را سرداده و بانگ الله اكبر و طنين رسای آزادی‌خواهی، وحدت را به گوش جهانيان رسانده و با لبيك به ندای امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، كه همان آزادی قدس شريف و قبلۀ اول مسلمين است ، تجديد ميثاق نمايند.
همچنين در ادامه مسيرهای هفت‌گانه راهپيمايی روز قدس در تهران اعلام شد.
مسير شماره 1: مسجد امام حسين (عليه‌السلام)، ميدان امام حسين، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران.
مسير شماره 2: مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خيابان قزوين، خيابان كارگر، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 3: مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشريف)، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران.
مسير شماره 4: مسجد امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشريف)، خيابان آزادی، تقاطع خيابان بهبودی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران.
مسير شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (عليه‌السلام)، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران.
مسير شماره 6: مسجدالمهدی (عجل‌الله تعالی فرجه‌ الشريف)، خيابان ستارخان، سه‌راهی تهران ويلا.
مسير شماره 7: مسجدالجواد(عليه‌السلام)، ميدان هفتم‌تير، خيابان كريم‌خان، ميدان ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشريف)، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران.
مراسم راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران از ساعت 10:30صبح آغاز خواهد شد. وعده ديدار ما جمعه آينده چهارم شهريور ماه مصادف با بيست و ششم رمضان المبارك در صفوف به هم فشرده راهپيمايی روز قدس.
captcha