اعلام مسيرهای راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران
کد خبر: 2175549
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵

اعلام مسيرهای راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران

گروه سياسی: ستاد مركزی قدس و انتفاضه اسلامی شورای هماهنگی تبليغات اسلامی، مسيرهای هفت‌گانه راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، ستاد مركزی قدس و انتفاضه اسلامی شورای هماهنگی تبليغات اسلامی از مردم دعوت كرد تا روز جمعه چهارم شهريورماه، با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايی روز جهانی قدس، همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان يك بارديگر به ندای امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد‌ظله العالی)، لبيك گفته و در اين راهپيمايی عظيم حضور يابند.
در اين اطلاعيه آمده است: در آستانه فرارسيدن آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و ابتكار حضرت امام خمينی(ره) در نامگذاری آن روز به عنوان روز جهانی قدس قرار داريم كه بايد با حضور دشمن‌شكن ملت رشيد ايران اسلامی در راهپيمايی عظيم روز قدس و حمايت از مظلومان فلسطين همراه باشد.
شورای هماهنگی تبليغات اسلامی از امت مؤمن و روزه‌دار ايران اسلامی در سراسر كشور به ويژه مردم شريف و فهيم تهران و شما نمازگزاران ارجمند دعوت می‌نمايد تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپيمايی روز جهانی قدس همگام و همصدا با ساير مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطين اشغالی بار ديگر صدای عدالت‌طلبی و حقيقت‌جويی را سرداده و بانگ الله‌اكبر و طنين رسای آزادی‌خواهی، وحدت را به گوش جهانيان رسانده و با لبيك به ندای امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد‌ظله العالی)، كه همان آزادی قدس شريف و قبله اول مسلمين است، تجديد ميثاق كنند.
همچنين در ادامه مسيرهای هفت‌گانه راهپيمايی روز قدس در تهران اعلام شد.
مسير شماره 1: مسجد امام حسين (ع)، ميدان امام حسين، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 2: مسجد جامع ابوذر، ميدان ابوذر، خيابان ابوذر، خيابان شهيد برادران حسنی(قلعه‌مرغی)، خيابان قزوين، خيابان كارگر، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 3: مسجد دارالسلام، ميدان منيريه، خيابان ولی‌عصر (عج)، خيابان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 4: مسجد امام زمان (عج)، خيابان آزادی، تقاطع خيابان بهبودی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 5: مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، ميدان توحيد، خيابان توحيد، خيابان آزادی، ميدان انقلاب، دانشگاه تهران
مسير شماره 6: مسجد المهدی (عج)، خيابان ستارخان، سه‌راهی تهران ويلا
مسير شماره 7: مسجد الجواد(ع)، ميدان هفتم‌تير، خيابان كريم‌خان، ميدان ولی‌عصر (عج)، بلوار كشاورز، دانشگاه تهران
لازم به ذكر است، مراسم راهپيمايی روز جهانی قدس در تهران از ساعت 10:30 صبح آغاز خواهد شد. و رئيس‌جمهور سخنران اين مراسم خواهد بود.
captcha