معرفی اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع امسال
کد خبر: 2186721
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲

معرفی اعضای كاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع امسال

گروه فعاليت‌های قرآنی: اعضای كاروان قرآنی جمهوری اسلامی ايران متشكل از استادان، قراء، حفاظ و دو گروه هم‌خوانی قرآن و مديحه‌سرايی اعزامی به حج تمتع سال جاری معرفی شدند.

محمدتقی ميرزاجانی، مسئول دبيرخانه كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: امسال نيز مطابق سال‌های گذشته كاروان قرآنی كشورمان جهت اجرای برنامه‌های قرآنی در موسم حج تمتع به سرزمين وحی اعزام می‌شوند.
وی در ادامه افزود: كاروان 32 نفره متشكل از استادان، قراء، حفاظ و دو گروه هم‌خوانی قرآن و مديحه‌سرايی از آغاز اعزام حجاج ايرانی تا واپسين روزهای حضور كاروان‌های ايرانی در مدينه منوره و مكه مكرمه به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
مسئول دبيرخانه كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم اظهار كرد: اعضای كاروان قرآنی امسال منتخب از 12 استان كشور هستند، همچنين هر سال با همكاری و تعامل سازمان اوقاف و امور خيريه، بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زيارت و كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم، اين گروه قرآنی جهت اجرای برنامه تلاوت و حفظ قرآن، مديحه و مناجات در جمع زائران ايران و غيرايرانی به حج تمتع اعزام می‌شوند.
ميرزاجانی تصريح كرد: كاروان اعزامی سال گذشته موفق شده بود با اجرای بيش از 1300 برنامه قرآنی در مكه و مدينه به رشد صد در صدی نسبت به سال‌های گذشته دست پيدا كند.
وی گفت: امسال محمد گندم‌نژاد‌ طوسی از خراسان رضوی، مهدی دغاغله از خوزستان، حبيب‌الله‌ پوراحمدی از تهران، صالح اطهری‌فرد از البرز، حامد شاكرنژاد از خراسان رضوی، حميدرضا عباسی از خراسان رضوی، علی قاسم‌آبادی از خراسان رضوی، يوسف ايزدی از گيلان، قاسم مقدمی از خوزستان و حسن حكيمی از تهران جزء كاروان قرآنی جمهوری اسلامی ايران اعزامی به حج تمتع هستند.
مسئول دبيرخانه كميته اعزام و دعوت از قاريان قرآن كريم عنوان كرد: همچنين حسين رفيعی از گيلان، محمد آشوری از لرستان، علی پورسينا از اصفهان، عليرضا مسيح‌پور از كهگيلويه و بويراحمد، حبيب صداقت از تهران، يوسف قاسمی از زنجان، مهدی علم‌خواه از قم، مسعود پنجه از خراسان رضوی، جواد رفعتی، قزوين، حسن سليمانی حافظ قرآن كريم از زنجان و محمدحسن موحّدی از تهران از ديگر اعضای اين كاروان هستند.
ميرزاجانی بيان كرد: دو گروه همخوانی در اين كاروان حضور دارند، يكی گروه هم‌خوانی طارق با اعضای محمد جباری، سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين، سعيد زارعان، ميثم ناعمی و ناصر بخت‌آور در اين سفر معنوی حضور دارند، همچنين اعضای گروه سبحان اصفهان به نام‌های مجتبی مينوتن، ماشاءالله خالصی‌نائينی، محمد گوهری‌فر، حميدرضا ثابت و محسن نصر‌اصفهانی در كاروان قرآنی سال جاری حضور دارند.
وی در پايان افزود: سرپرستی اعضای كاروان قرآنی جمهوری اسلامی ايران اعزامی به حج تمتع سال جاری برعهده سعيد رحمانی، قاری ممتاز كشورمان از تهران است.
captcha