طرح سراسری آموزش حفظ غير حضوری و قرائت قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2193492
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

طرح سراسری آموزش حفظ غير حضوری و قرائت قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: مسئول دبيرخانه هيات نظارت بر كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد كردستان از برگزاری طرح سراسری آموزش حفظ غير حضوری و قرائت قرآن، همزمان با سراسر كشور در اين استان خبر داد.

«كامل گلباغی»، مسئول دبيرخانه هيات نظارت بر كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد كردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه كردستان، گفت: فراخوان طرح سراسری آموزش حفظ غير حضوری و قرائت قرآن كريم بين ادارات و كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان توزيع شد.
وی اظهار كرد: همه علاقه‌مندان به حفظ قرآن از جمله شاغل، خانه دار، دانشجو، طلاب و دانش آموزان بدون محدوديت سنی می‌توانند در اين طرح شركت كنند.
گلباغی افزود: ارسال بسته آموزشی برای متقاضيان، شامل قرآن با ترجمه استاد «بهرام‌پور»، كتاب، نوار كاست و لوح فشرده آموزشی از ويژگی‌های اجرای اين طرح غيرحضوری است كه شركت كنندگان در آن با ترجمه و مفاهيم آيات و روايات در طول برگزاری دوره‌های تجويد، صوت و لحن و شركت در آزمون‌های حضوری و غيرحضوری موسسه آشنا می‌شوند.
وی بيان كرد: در اين طرح قرآن پژوهان، يك روز در ميان در حدود 10 دقيقه با استاد خود تلفنی تماس می‌گيرد تا استاد ضمن پرسش از او راهنمايی لازم را بعمل آورد و امكان انتخاب شيفت مناسب در صبح و عصر و يا شب برای قرآن‌پژوهان وجود دارد.
گلباغی يادآور شد، شركت كنندگان در طرح سراسری غيرحضوری حفظ قرآن و نهج‌البلاغه می‌توانند از امكان حضور در اردوهای زيارتی و سياحتی و شركت در مسابقات سراسری حفظ و مفاهيم، دريافت گواهينامه معتبر، امكان شركت در دوره‌های آموزش حضوری در شهر قم سه تا 10 روزه (تا چهار مرتبه در سال) استفاده كنند.
captcha