حضور انتشارات بين‌المللی الهدی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب فرانكفورت
کد خبر: 2202693
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳

حضور انتشارات بين‌المللی الهدی در نمايشگاه بين‌المللی كتاب فرانكفورت

گروه فرهنگ و هنر: انتشارات بين‌المللی الهدی در شصت‌و‌سومين نمايشگاه بين‌المللی كتاب فرانكفورت كه از 20 تا 24 مهرماه در آلمان برگزار می‌شود؛ حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اين نمايشگاه كه يكی از بزرگ‌ترين و معتبرترين نمايشگاه‌های كتاب در جهان محسوب می‏شود، امسال ميزبان بيش از 7500 ناشر و عرضه كننده كتاب از 108 كشور جهان خواهد بود كه نزديك به 400 هزار عنوان كتاب را ارائه می‌كنند.
انتظار می‌رود كه امسال بيش از 290 هزار بازديد كننده از اين نمايشگاه بازديد كنند.
55 درصد عرضه كنندگان و ناشران كتاب اين نمايشگاه را غيرآلمانی‌ها تشكيل می‏دهند. در همين حال بيش از سه هزار ناشر آلمانی در اين نمايشگاه حضور دارند كه بيشترين ناشران شركت‌كننده از يك كشور محسوب می‌شوند.
ناشران انگليسی زبان شركت كننده از كانادا، آمريكا، بريتانيا، ايرلند، استراليا و نيوزيلند رده دوم بيشترين ناشران شركت‌كننده را به خود اختصاص داده‌اند.
در همين حال انتشارات بين‌المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نيز برای نخستين بار در تالار شماره 5 نمايشگاه به برپايی غرفه اقدام كرده و با ارائه صدها جلد عنوان كتاب و نشريه و نيز ساير اقلام فرهنگی پذيرای هزاران تن از ايرانيان مقيم آلمان و ساير علاقمندان به فرهنگ ايران زمين از كشورهای مختلف جهان خواهد بود.
در پايان نمايشگاه امسال جايزه صلح ناشران كتاب به فرد برگزيده اهدا می‌شود.
captcha