انجام 120 پژوهش «تبليغ و ترويج قرآن» در مركز فعاليتهای قرآنی كشور
کد خبر: 2209330
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۹

انجام 120 پژوهش «تبليغ و ترويج قرآن» در مركز فعاليتهای قرآنی كشور

گروه فعاليت‌های قرآنی: قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از انجام 120 پژوهش در زمينه تبليغ و ترويج قرآن در مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليتهای قرآنی كشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) به نقل از درگاه جامع قرآنی كشور، حجت‌الاسلام حميد محمدی، رئيس مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور با اشاره به اينكه ايرانيان در زمينه بهينه‌سازی روش‌های فعاليت‌های قرآنی بسيار خلاقند، از انجام 120 پژوهش در زمينه تبليغ و ترويج در مركز هماهنگی، توسعه و ترويج فعاليت‌های قرآنی كشور خبر داد.
محمدی در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به اينكه خود موسيقی، نوا و آهنگ در قرآن هدف است، تصريح كرد: يكی از وجوه اعجاز قرآن، آهنگ دلنشين و نظم موجود در آن است.
وی با اشاره به اينكه آهنگ زيبا و دلنشين ممزوج با قرآن در صدر اسلام كافر را مؤمن می‌كرد، افزود: به تصوير كشيدن معارف قرآنی نيز تحولات عجيبی را ايجاد می‌كند.
قائم مقام وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تأكيد بر استفاده از شيوه‌های نوين و جذاب در فعاليت‌های قرآنی، در كنار حفظ روش‌های سنتی گفت؛ كرسی‌های تلاوت و دوره‌های تجويد تكميلی و جلسات قرائت قرآن در سطح عالی مورد حمايت ماست و به زودی مراكز غيرحضوری نيز راه‌اندازی می‌شود.
نايب رئيس شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور با اشاره به اينكه سالم‌ترين، پاك‌ترين و بهترين افراد با مؤسسات قرآنی در ارتباطند، گفت: خانواده‌ها نقش اساسی در گرايش فرزندان به سمت آموزش‌های قرآنی دارند.
captcha