برگزاری كارگاه «هنر تلاوت» و «تدبر در قرآن» در فرهنگ‌سرای قرآن
کد خبر: 2241455
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲

برگزاری كارگاه «هنر تلاوت» و «تدبر در قرآن» در فرهنگ‌سرای قرآن

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن اظهار كرد: كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» و «تدبر در قرآن» فردا، 29 آذرماه، با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» و «استاد عاكفی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

ليلی اكبری‌پور، مدير روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) با بيان اين خبر گفت: كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» فردا، سه‌شنبه، 29 آذرماه، از ساعت 17 تا 20 عصر در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
وی در ادامه افزود: كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از پنج سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
مدير روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن اظهار كرد: فرهنگ‌سرای قرآن در فصل پاييز اقدام به برگزاری سلسله نشست‌های تربيت قرآنی با عنوان «قرآن و زندگی» كرده است.
اكبری‌پور تصريح كرد: اين نشست‌ها با حضور استادان برجسته و تراز اول كشور، مباحث كاربردی پيرامون زندگی موفق بر اساس مباحث قرآن و دين را برای عموم مردم مطرح می‌كند.
وی گفت: در پنجمين جلسه اين سلسله نشست‌ها، فرهمندپور، روز چهارشنبه 30 آذرماه ساعت 15 بعد از ظهر در اين مركز حضور خواهند يافت.
مدير روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن عنوان كرد: فرهمندپور در اين نشست پيرامون، ارتباط صحيح جوانان با يكديگر، نقش و جايگاه اصول معنوی در زندگی جوانان و تكاليف خانواده در شكل گيری هويت دينی مطالبی را عنوان می‌كند.
اكبری‌پور بيان كرد: اين فرهنگ‌سرا با هدف نهادينه كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند.
وی اظهار كرد: كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» فردا، 29 آذرماه، ساعت 17 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
مدير روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن تصريح كرد: تدبر در قرآن كريم، يعنی تلاوت آيات قرآن كريم و عبور از الفاظ اين كتاب آسمانی و رسيدن به معنا، پيام‌ها، انذارها، درس‌ها و رهنمودهای قرآن كريم به اقشار مختلف مردم برای داشتن دنيا و آخرتی شايسته و ارزشمند است.
اكبری‌پور گفت: در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده، برگزار می‌شود.
وی عنوان كرد: اين كارگاه با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان از روز سه‌شنبه هر هفته از ساعت 17 تا 18 در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شوند.
وی در پايان افزود: علاقه‌مندان برای شركت در كلاس‌های قرآنی به ويژه اين كارگاه‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha