كارگاه «تدبر در قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 2246200
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۲

كارگاه «تدبر در قرآن» امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «تدبر در قرآن» با حضور استاد عاكفی امروز در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، فرهنگ‌سرای قرآن با هدف نهادينه‌كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم، كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند.
بنابر اين گزارش، كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان امروز، ششم دی‌ماه ساعت 17 تا 18 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده، برگزار می‌شود.
همچنين كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» امروز، سه‌شنبه، ششم دی‌ماه، از ساعت 17 تا 20 عصر در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از پنج سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
علاقه‌مندان برای شركت در كلاس‌های قرآنی به ويژه اين كارگاه‌های آموزشی می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha