فعاليت‌های مؤسسه قرآن و عترت نور همدان تشريح شد
کد خبر: 2246998
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

فعاليت‌های مؤسسه قرآن و عترت نور همدان تشريح شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآن و عترت نور همدان از ابتدای سال 90 تاكنون برنامه‌های مختلفی را برای تمامی رده‌های سنی اجرا كرده است.

محسن قانعی، مؤسسه قرآن و عترت نور استان همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با بيان اين مطلب افزود: مؤسسه قرآن و عترت نور همدان از مراكز زير نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به شمار می‌رود كه از ابتدای سال 90 تاكنون برنامه‌های متفاوتی را انجام داده است.
اين مسئول ادامه داد: اين برنامه‌ها شامل اجرای طرح‌های روخوانی و روانخوانی، قرائت سطح 3 و 4، تفسير، ترجمه و مفاهيم، حفظ قرآن، تفسير نهج‌البلاغه، صوت و لحن، اخلاق در قرآن و احكام اسلامی می‌شود.
قانعی در ادامه گفت: اين مركز دارای دو واحد آقايان و بانوان است كه همه روزه در تمامی برنامه‌های دينی و قرآنی فعاليت‌های ويژه‌ای دارند.
مديرمسئول مؤسسه قران و عترت نور همدان اضافه كرد: همچنين در ايام به خصوص از سال همايش‌های قرآنی، محافل قرآنی، جشنواره‌های دينی و ... اجرا می‌كند كه به يكی از اين برنامه‌ها می‌توان به محافل انس با قرآن و نگاهی به عاشورا اشاره كرد، همچنين هر ماه يك شب صلوات بر محمد و آل محمد(ص) ختم می‌شود.
وی تأكيد كرد: همينطور بخشی از مؤسسه را برای برگزاری كلاس‌های هنری و فرهنگی اعم از كامپيوتر، نقاشی، خطاطی و عربی اختصاص داده است.
اين مسئول اظهار كرد: در پايان اين طرح‌ها آزمونی برگزار می‌شود كه بعد از اعلام نتايج به نفرات برگزيده گواهی گذراندن دوره اعطا خواهد شد.
قانعی خاطرنشان كرد:اين مؤسسه قرآنی در محل استان همدان، ميدان دانشگاه، خيابان جهان نما، كوچه رستمی واقع شده است و در تمامی ايام از سال از علاقه‌مندان در تمامی سطوح سنی ثبت نام می‌كند.
captcha