رشد شاخص‌‌های قرآنی در استان كرمان از همه لحاظ مشهود است
کد خبر: 2259937
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱

رشد شاخص‌‌های قرآنی در استان كرمان از همه لحاظ مشهود است

گروه فرهنگ و هنر: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان با بيان اينكه طی چند سال گذشته فعاليت‌‌های بسيار گسترده‌ای در حوزه قرآنی در استان كرمان انجام شده است، گفت: اين فعاليت‌ها حاكی از رشد شاخص‌‌های قرآنی در اين استان است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، احمد سعيدی، بيست و نهم دی‌ماه، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: مشاركت مردمی، حضور كانديداها و شور و نشاطی كه در اين زمينه به وجود می‌‌آيد، بايد منجر به تحكيم وحدت و ايجاد همدلی بيشتر شود.
وی افزود: نبايد عده‌‌ای دانسته يا ندانسته فضايی را به وجود آورند كه اين صحنه عظيم قدرت نمايی نظام اسلامی سبب دلخوری در كشور شود.
سعيدی تأكيد كرد: همه كارگزاران نظام اسلامی و خادمان مردم برای ايجاد و فراهم آوردن بسترهای مناسب برای رقابت و حضور حداكثری مردم، شرايط شور و نشاط در جامعه را فراهم كنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان در ادامه يادآور شد: برپايی نمايشگاه‌‌های متعدد هنری، كارگا‌ه‌های آموزشی و برپايی مسابقات فرهنگی و هنری می‌تواند تأثير بسزايی در تبيين پيام انقلاب اسلامی به نسل جوان و تلطيف فضای جامعه داشته باشد.
وی در مورد پروژه‌ های متعدد عمرانی ارشاد كه در سراسر استان كرمان در حال اتمام يا در حال اجرا هستند، گفت: اين امكانات‌، زيرساخت‌ های مناسب و قابل توجهی است كه طی چند سال اخير و با رويكرد فرهنگی دولت نهم و دهم ساخته و اجرا شده است.
سعيدی با اشاره به تشكيل شورای عالی قرآن در استان‌ها تصريح كرد: طی چند سال گذشته فعاليت‌‌های بسيار گسترده‌ای در حوزه قرآنی انجام شده و در استان كرمان نيز رشد شاخص‌‌های قرآنی از همه لحاظ مشهود و مشخص است.
وی اظهار اميدواری كرد: شورای عالی قرآن به زودی در كرمان تشكيل شود، چرا كه با تشكيل اين شورا، فعاليت ‌های قرآنی علاوه بر ساماندهی از سرعت و شتاب بيشتری نيز برخوردار می‌شوند.
captcha