كارگاه «هنر تلاوت» و «تدبر در قرآن» فردا در فرهنگ‌سرای قرآن برپا می‌شود
کد خبر: 2285336
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۲

كارگاه «هنر تلاوت» و «تدبر در قرآن» فردا در فرهنگ‌سرای قرآن برپا می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» و «تدبر در قرآن» فردا، 16 اسفندماه، با حضور استادان قرآنی كشورمان در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، كارگاه «هنر تلاوت قرآن كريم» فردا سه‌شنبه، 16 اسفندماه، از ساعت 16:30 تا 20 عصر در سالن هدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
بنابر اين گزارش، كارگاه هنر تلاوت قرآن كريم بيش از پنج سال است كه با حضور استاد و قاری بين‌المللی كشورمان «احمد ابوالقاسمی» در فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود و قاريان مشتاقی كه با اصول اوليه تلاوت قرآن كريم آشنا هستند، به صورت تخصصی آموزش و تعليم می‌دهد.
همچنين كارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی در راستای ارتقای مهارت‌های زندگی با حضور حسين اقبالی‌نسب، روانشناس قرآنی كشورمان روز پنجشنبه، 18 اسفندماه، ساعت 16 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
اين فرهنگ‌سرا با هدف نهادينه كردن فرهنگ قرآنی از طريق فهم و درك مفاهيم قرآن كريم از سوی آحاد مردم كارگاه آموزش «تدبر در قرآن» را برگزار می‌كند، اين كارگاه با حضور اسماعيل عاكفی، كارشناس قرآنی كشورمان فردا، 16 اسفندماه، ساعت 17 در سالن شهيد محمدی فرهنگ‌سرای قرآن برگزار می‌شود.
در اين كارگاه شيوه‌های تدبر در قرآن كريم، پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد قرآن كريم و شيوه‌های بهره‌مندی و درك مفاهيم قرآنی مطرح می‌شود، همچنين در اين كارگاه جلسات پرسش و پاسخ در مورد مسائل مطرح شده، برگزار می‌شود.
همچنين ويژه برنامه‌ای با عنوان «دوست من نماز» كه اختصاص به برگزاری جشن‌های عبادت برای دختران دبستانی دارد، از 13 اسفندماه در فرهنگ‌سرای قرآن آغاز شده و تا 19 اسفندماه از ساعت 9 تا 13 ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان برای شركت در اين برنامه‌ها می‌توانند به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خيابان قزوين، نرسيده به ميدان شمشيری، نبش خيابان شهيد كاظمی مراجعه كنند.
captcha