برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه‌های پيام نور فارس
کد خبر: 2290395
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۷

برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه‌های پيام نور فارس

گروه فعاليت‌های قرآنی: مدير روابط عمومی پيام نور استان فارس از برگزاری شانزدهمين دوره مسابقات قرآن در دانشگاه‌های پيام نور فارس خبر داد.

ابراهيم اژدری، مدير روابط عمومی دانشگاه پيام نور استان فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، از برگزاری شانزدهمين دوره مسابقات قرآن كريم در مرحله مقدماتی در هفته گذشته در دانشگاه پيام نور شيراز خبر داد و گفت: در اين دوره از مسابقات كه در 3 بخش قرائت، ترتيل و حفظ قرآن كريم و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مقامی انجام شد، 140 شركت‌كننده در دو گروه بانوان و آقایان و در بخش شفاهی به رقابت پرداختند.
وی هدف از برگزاری اين دوره از مسابقات را اهميت و نقش قرآن در زندگی انسان و شناسايی نخبگان قرآنی دانست و افزود: تا زمانی كه اين چراغ عظيم معنوی و نورانی را در كنار خود داشته باشيم از ظلمت‌ها دور خواهيم بود و قرآن راه هدايت و سعادت را به ما نشان خواهد داد.
اژدری خاطرنشان كرد: اين مسابقات در 4 حوزه امتحانی و با حضور 11 داور استانی برگزار و به 3 نفر برگزيده هر رشته جوايزی اهدا شد.
مدير روابط عمومی دانشگاه پيام نور فارس ادامه داد: اين دوره از مسابقات كه امسال شانزدهمين دوره آن است، هر ساله به‌صورت سراسر در دانشگاه‌های پيام نور سراسر كشور اجرا می‌شود كه امسال ميزبان اين دوره از مسابقات كرمانشاه است.
وی با بيان اينكه اين مسابقات در سه سطح، دانشگاه، استانی و كشوری برگزار می‌شود گفت: دوره نيمه نهايی اين مسابقات در تاريخ‌های 25 الی 27 فروردين‌ماه ‌به ميزبانی شهرستان آباده برگزار می‌شود.
مدير روابط عمومی دانشگاه پيام نور فارس در پايان تصريح كرد: دوره نيمه نهايی با حضور 320 نفر از 47 واحد دانشگاه‌های پيام نور استان برگزار می‌شود.
captcha