طرح ملی حفظ قرآن ويژه خانواده‌های شاهد استان مركزی اجرا می‌شود
کد خبر: 2306651
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

طرح ملی حفظ قرآن ويژه خانواده‌های شاهد استان مركزی اجرا می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: سرپرست امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزی از اجرای طرح ملی حفظ قرآن ويژه خانواده‌های شاهد و ايثارگر استان همزمان با سراسر كشور خبر داد.

محمدرضا گرجی، سرپرست امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، با اشاره به اينكه طرح ملی حفظ قرآن ويژه خانواده‌های شاهد و ايثارگر برای اولين بار در كشور اجرا می‌شود، افزود: اين طرح به‌صورت همزمان در تمامی شهرستان‌های استان اجرايی می‌شود.
وی افزود: در قالب اين طرح، خانواده‌های معظم شاهد و ايثارگر می‌توانند به حفظ كلام الله مجيد در حد توان خود از نيم جزء تا جزء كامل بپردازند.
گرجی با اشاره به اينكه فراخوان شركت در طرح حفظ ملی قرآن كريم در سطح استان اعلام شده است افزود: بنياد شهيد و امور ايثارگران استان از طرق مختلف شامل ارسال پيامك، نصب بنر در سطح شهر و تبليغ از طريق رسانه‌ها درصدد حضور حداكثری جامعه هدف جهت شركت در اين طرح نورانی است.
وی با اشاره به اينكه ثبت‌نام از علاقه‌مندان تا اواسط ارديبهشت‌ماه‌‌ جاری ادامه دارد گفت: علاقه‌مندان جهت شركت در اين طرح نورانی می‌توانند به كانون‌های فرهنگی شاهد مستقر در سطح شهرستان‌ها و يا اداره امور فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مراجعه كنند.
اين مقام مسئول در پايان هدف از اجرای طرح حفظ قرآن كريم را آشنايی بيشتر جامعه هدف با كلام الهی و همچنين شناسايی نخبگان قرآنی عنوان کرد و افزود: به‌منظور اجرای اين طرح، كلاس‌های قرآن از اواخر ارديبهشت‌ماه جاری در سراسر استان برگزار می‌شود.
captcha