حضرت زهرا(س) حماسه‌آفرين ميدان افشای نفاق بودند/ ترس دشمن از عشق ملت به ولايت
کد خبر: 2312191
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰

حضرت زهرا(س) حماسه‌آفرين ميدان افشای نفاق بودند/ ترس دشمن از عشق ملت به ولايت

گروه سياسی: حجت‌الاسلام كاظم صديقی امروز در جمع عزادارانی كه در ميدان فاطمی تهران گرد هم آمده بودند، با تسليت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ايشان حماسه‌‌آفرين ميدان افشای نفاق و رسواگر منافقين بودند و دشمنان را به انفعال كشاندند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مردم عزادار تهران امروز چهارشنبه، 6 ارديبهشت‌ماه، در سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه(س) در قالب هيئت‌های عزاداری در ميدان فاطمی به عزاداری و سينه‌‌زنی پرداختند.
در اين مراسم حجت‌الاسلام كاظم صديقی، امام جمعه موقت تهران با تسليت سالگرد شهادت حضرت زهرا(س) گفت: ايشان حماسه‌‌آفرين ميدان افشای نفاق و رسواگر منافقين بودند و دشمنان را به انفعال كشاندند.
وی با اشاره به شخصيت حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان كرد: ايشان به خاطر خدا از همه هستی خود گذشت كردند، تمام وجود حضرت زهرا (س) اين بود كه امت پيامبر (ص) را بيدار كنند و تلاش كردند تا مردم بيشتر از گذشته به خدا متمايل شوند.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به مشكلات جامعه اسلامی بعد زا پيامبر(ص) افزود: اين جامعه دچار تشتت شده بود و نمی‌خواستند برای حق فداكاری كنند، حضرت زهرا (س) جان خود را در راه زنده‌كردن اين جامعه و برافراشتن پرچم حق و عدالت فدا كردند و توانستند اقتدار جبهه حق و عدالت را به دشمنان نشان دهند.
صديقی با ذكر اينكه حضرت زهرا(س) مدافع ولايت بودند، گفت: ايشان جانبازی بودند كه تا لحظه آخر از حضرت علی(ع) دفاع كردند و با نيروی عشق و ايمان از مولای خود دفاع كردند و امروز نيز اين ملت با نيروی عشق و ايمان از ولايت دفاع می كند.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه دشمنان از نيروی عشق و ايمان ملت ايران می‌هراسند، اظهار كرد: دشمنان هرچه كه ابهت ظاهری داشته باشند و به انواع سلاح‌ها مجهز باشند اما به دليل نداشتن ايمان مقابل ملت ايران هميشه شكست خواهند خورد.
وی خطاب به مردم عزادار تهران گفت: شما از ياران امام علی(ع) و امام زمان(عج) هستيد و شما از اصحاب بدر و خيبر مقام بالاتری داريد، ملت ايران اجازه ندادند كه دشمن به ولايت صدمه وارد كند و امروز در صحنه‌های مختلف در دفاع از نظام و ولايت حضور دارند.
امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه رمز پيروزی ملت امروز در تبعيت از ولايت فقيه است، عنوان كرد: با تبعيت از حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در جنگ اقتصادی و در ميدان‌های مختلف پيروز خواهيم شد و در اين صحنه‌ها صبر سنگر مستحكمی برای ملت ايران است.
وی با بيان اينكه حضرت زهرا (س) تاكيد ويژه‌ای به دين داشتند، گفت: هشت سال دفاع مقدس و صحنه‌های مختلفی همچون نهم دی و حضور حماسی مردم به دليل عشق به دين بود و ملت ايران نشان دادند كه درد دين دارند.
صديقی با بيان اينكه ملت ايران ذوب در ولايت هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب امروز پرچمدار ولايت هستند و حماسه‌های مختلف ملت ايران دشمنان را مايوس كرده است.
اين گزارش حاكی است، در تجمع بزرگ فاطميون شعار و محور اصلی دفاع از ولايت فقيه بود و مردم سياه‌پوش تهران با دردست داشتن عكس‌های امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری بر تبعيت خود از ولايت فقيه تأكيد كردند.
در پايان اين تجمع بزرگی فاطمی، مردم عزادار تهران نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه كردند.
بنابراين گزارش امروز ميدان فاطمی تهران مملو از عاشقانی بود كه به عشق ولايت عزاداری كردند و به قدرت ملت ايران را با سربندهای يا فاطمه زهرا(س) به دشمنان ولايت نشان دادند.
captcha