همايش منطقه‌ای «نمار از محراب تا معراج» 27 مهر برگزار می‌شود
کد خبر: 2316787
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۸

همايش منطقه‌ای «نمار از محراب تا معراج» 27 مهر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: همايش منطقه‌ای «نماز از محراب تا معراج» 27 مهر ماه توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، همايش منطقه‌ای «نمار از محراب تا معراج»، در محورهای نماز و خودسازی، آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی، نقش نماز در تحول انسان و جامعه، نماز و نيازهای روحی و معنوی انسان، نماز و احساس شخصيت، اسرار و بركات نماز، نماز و بهداشت جسمی و روانی، نماز و تعادل روحی و روانی و آثار تربيتی نماز آماده دريافت مقاله‌های پژوهشگران است.
اين همايش به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز 27 مهر ماه در اين دانشگاه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 10 مهر ماه مهلت دارند تا مقاله‌های خود را به دبيرخانه اين همايش مستقر در دانشگاه بندرگز ارسال كنند.
همچنين از ساير محورهای اين همايش می‌توان به موضوع‌های نماز در فرهنگ و ادبيات ايران، نماز و تحولات فرهنگی، نماز و كاهش آسيب‌های اجتماعی، نماز، حجاب و عفاف، نماز و جوانان و تأثيرپذيری، شيوه‌های تشويق جوانان به اقامه نماز، ارتباط هنر با نماز و نماز در آثار بزرگان اشاره كرد.
اين همايش 27 مهر ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز به آدرس: استان گلستان، بندرگز، كيلومتر يك اتوبان بندرگز – ساری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به سايت اين دانشگاه به آدرسwww. Bandargaziau.ac.ir مراجعه و يا با شماره تلفن 01733728011 تماس بگيرند.
captcha