اجرای ويژه «بانوی آب و آئينه» برای جانبازان انقلاب
کد خبر: 2320497
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰

اجرای ويژه «بانوی آب و آئينه» برای جانبازان انقلاب

گروه هنر: نمايش «بانوی آب و آئينه» به كارگردانی حسين پارسايی چهارشنبه 20 ارديبهشت‌ماه برای جانبازان انقلاب و دفاع مقدس اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه خبری حوزه هنری، حبيب ايل بيگی، مديركل روابط عمومی و امور بين الملل حوزه هنری با اعلام اين مطلب افزود: با هماهنگی‌های ايجاد شده با بنياد شهيد و امور ايثارگران استان تهران، جانبازان قطع نخاع و جانبازان ساكن در آسايشگاه‌های گوناگون چهارشنبه 20 ارديبهشت‌ماه در تالار انديشه حوزه هنری به تماشای نمايش «بانوی آب و آئينه» خواهند نشست.
وی افزود: طبق جلسه‌ای كه اخيرا با مسئولان سازمان بنياد شهيد برگزار شد، حوزه هنری اعلام آمادگی كرد كه كليه برنامه‌های فرهنگی ـ هنری خود را به طور اختصاصی برای جانبازان اجرا كند. در همين راستا چهارشنبه 20 ارديبهشت‌ماه ساعت 19 نمايش «بانوی آب و آئينه» برای جانبازان اجرا خواهد شد.
«بانوی آب و آئينه» نمايشی آئينی به كارگردانی حسين پارسايی از محصولات جديد حوزه هنری سازمان تبليغات اسلامی است كه دانيال حكيمی و رويا نونهالی در آن به نقش آفرينی پرداخته‌اند. اين نمايش تا 22 ارديبهشت ماه در تالار انديشه حوزه هنری واقع در خيابان سميه نرسيده به خيابان حافظ روی صحنه می‌رود.
captcha