دوره آموزشی كوتاه مدت مبلغ نماز در شيراز برگزار شد
کد خبر: 2321317
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶

دوره آموزشی كوتاه مدت مبلغ نماز در شيراز برگزار شد

گروه فرهنگ و هنر: سه‌شنبه، 19 ارديبهشت‌ماه، دوره آموزشی كوتاه مدت مبلغ نماز با عنوان طرح مفتاح با حضور جمعی از طلاب و روحانيان به‌همت ستاد اقامه نماز فارس آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه فارس، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز فارس، هدف از برگزاری دوره آموزشی كوتاه مدت مبلغ نماز با عنوان طرح مفتاح، ايجاد انگيزه ميان طلاب و مدرسان دروس دينی و مربيان پرورشی برای ترويج فرهنگ نماز، آشنايی فراگيران با شيوه‌های دعوت به نماز و آشنايی با شبهات و سؤالات روز مربوط به نماز برای پاسخگويی در محافل مختلف عنوان شده است.
شركت‌كنندگان در اين دوره آموزشی با نحوه بررسی آيات نماز، دسته‌بندی روايات نماز، راه‌های تكميل نماز، اسرار نماز، آثار نماز، نماز و خانواده، جايگاه و مديريت مسجد، راه‌های دعوت به نماز، روش‌های كلاس‌داری، آداب نماز، شيوه‌های بيان احكام، پاسخ به سؤالات و شبهات و پرسش در اديان آشنا می‌شوند.
بنا بر اين گزارش، دوره آموزشی كوتاه مدت مبلغ نماز زير نظر يكی از اساتيد اعزامی از مركز تخصصی قم، در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اين هفته و هفته آينده در مصلای نماز جمعه شيراز به‌مدت 12 ساعت برگزار می‌شود.
captcha