معلمان برای تربیت اسلامی و تقویت ایمان دانش‌آموزان بیشتر تلاش کنند
کد خبر: 2325600
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۰

معلمان برای تربیت اسلامی و تقویت ایمان دانش‌آموزان بیشتر تلاش کنند

گروه فعاليت‌های قرآنی: معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش ناحيه يك اراك گفت: معلمان لازم است با درك نيازهای جوانان و نياز جامعه برای مقابله نرم و تاثيرگذار با دشمن برنامه داشته باشيم و از هر فرصتی برای تربيت اسلامی و تقويت ايمان دانش آموزان بهره بگيريم.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی، سيدعباس سجادی، معاون پرورشی و تربيت بدنی آموزش و پرورش ناحيه يك اراك، 24 ارديبهشت‌ماه در جمع مربيان و اساتيد قرآن مدارس قرآن با اشاره به اهميت بالا و والای كار اين عزيزان اظهار كرد: در شأن امثال شما مأثور است كه شما از بهترين مردم هستيد كه كلام الهی را به‌خوبی آموخته‌ايد و به بهترين شكل ممكن به ديگران می‌آموزيد.
وی با ذكر حديث از امام صادق(ع) افزود: كسی كه به ‌خاطر رضای خداوند متعال ياد بگيرد و عمل كند در ملكوت آسمان‌ها بزرگ، با عظمت و مورد تعظيم است.
سجادی خطاب به معلمان قرآن افزود: تدريس شما در پايگاه انتظار امام عصر(عج) ستودنی و قابل تجليل است و ما در اداره آموزش و پرورش همواره ممنون و خدمت‌گزار شما چهره‌های نورانی و بزرگانی قرآنی خواهيم بود.
وی همچنين به پيشينه تاسيس مراكز قرآنی استان اشاره‌ كرد و با تقدير از اساتيد پيشكسوت قرآنی افزود: امروز شاهد موفقيت و درخشش مدارس تخصصی قرآن ناحيه هستيم كه روز به روز تابناك‌تر می‌شوند.
سجادی ضمن تاكيد بر حفظ هوشمندی در مقابل جنگ نرم و هجمه فرهنگی استكبار جهانی عليه اسلام و انقلاب اسلامی گفت: مهمترين امتياز شهيد مطهری شناخت ايشان از نياز جامعه بود و ما معلمان هم امروز لازم است با درك نيازهای جوانان و نياز جامعه برای مقابله ی نرم و تاثيرگذار با دشمن برنامه داشته باشيم و از هر فرصتی برای تربيت اسلامی و تقويت ايمان دانش‌آموزان بهره بگيريم.
اين مقام مسئول در پايان برنامه ريزی و تلاش برای جذب هرچه بيشتر دانش‌آموزان در دوره آموزشی تابستان 91 را اولويت آنان برشمرد.
captcha