فراخوان اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نهضت مسجد‌سازی» اعلام شد
کد خبر: 2327064
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۱

فراخوان اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نهضت مسجد‌سازی» اعلام شد

گروه اجتماعی: دبيرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز فراخوان مقاله بيست و يكمين اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نهضت مسجد‌سازی» را اعلام و از پژوهشگران خواست تا 31 تير ماه مقاله‌های خود را با محور موضوعات پيشنهادی به دبيرخانه ارسال كنند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) همزمان با برگزاری بيست و يكمين اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و نهضت مسجد‌سازی»، دبيرخانه دائمی اجلاس‌های سراسری نماز با هدف ترويج فرهنگ نماز و بهره‌مندی از رأی و انديشه صاحبنظران، انديشمندان، محققان و پ‍ژوهشگران و تجليل از صاحبان آثار برتر، فراخوان مقاله اين اجلاس را اعلام كرد.
فراخوان اين اجلاس در سه محور كلی، نماز و نهضت مسجد‌سازی، امام جماعت شايسته و نماز و اخلاق اسلامی اعلام و از پژوهشگران دعوت شده است كه مقاله‌های خود را با موضوعات مطرح شده حداكثر در 15صفحه A4 به صورت تايپی(فونت لوتوس با سايز14) به نشانی namaz.21th@razi.ac.ir تا تاريخ 31 تير ماه به دبيرخانه اين اجلاس ارسال كنند.
به گزارش ايكنا، موضوعات پيشنهاد شده به پژوهشگران در محور نماز و نهضت مسجد‌سازی شامل: «تحليل و تبيين ابعاد مختلف مهندسی و معماری قدسی در ادوار مختلف»، «مسجد و مسجدسازی از منظر دين و بزرگان دينی» و «تبيين وظايف و سازو كارهای بخش دولتی و خصوصی در مسجدسازی و اماكن جانبی آن» است.
موضوعات پيشنهادی در محور امام جماعت شايسته نيز شامل «ويژگی‌های امام جماعت موفق و شايسته»، «وظايف امام جماعت موفق و شايسته در مسجد»، «نقش مديريتی امام جماعت در برنامه‌ها و فعاليت‌های جنبی مسجد» و در محور نماز و اخلاق اسلامی نيز موضوعات «آثار نماز و مسجد در اخلاق فردی»، «آثار نماز و مسجد در اخلاق جمعی» و «تبيين آثار متقابل نماز و اخلاق اسلامی» پيشنهاد شده است.
لازم به ذكر است، پژوهشگران تا 31 تير ماه فرصت دارند تا مقاله‌های خود را به آدرس namaz.21th@razi.ac.ir ارسال و در صورت نياز با شماره تلفن 88922323 ـ 88892691 ـ 021 تماس حاصل كنند.
captcha