خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب كشور تجليل شدند
کد خبر: 2327333
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶

خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب كشور تجليل شدند

گروه فرهنگ و هنر: همزمان با اختتاميه جشنواره فرهنگ رضوی، 26 اردیبهشت‌ماه در اردبيل از خادمان فرهنگ رضوی شمال‌غرب كشور و جشنواره امام رضا(ع) در اردبيل تجليل شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه اردبيل، در مراسم تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی شمال غرب كشور كه عصر سه‌شنبه، 26 ارديبهشت در محل مجتمع فرهنگی و هنری فدك اردبيل برگزار شد، ديپلم افتخار و هديه ويژه هفته فرهنگ رضوی به بهمن حيدری در رشته خوشنويسی و خطاطی اهدا شد.
در بخش شاعران از مير‌علی عابديان با اعطای ديپلم افتخار و هديه ويژه هفته فرهنگ رضوی تجليل به عمل آمد.
در اين مراسم با تقدير از انور مطلب‌زاده برگزيده جشنواره مداحی و چاوشی‌خوانی سال گذشته از سيد طاها موسوی پير‌غلام استان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شهرستان خلخال تجليل شد.
در اين جشنواره از شعبان حسن‌زاده، پيشكسوت چاوشی‌خوانی رضوی در اردبيل و شاپور امانی از مداحان پيشكسوت اين استان با اهدای هديه ويژه فرهنگ رضوی تقدير به عمل آمد.
در بخش ديگر تجليل از خادمان فرهنگ رضوی از عسگر شاهی‌زاده شاعر ولايی و حسينی اردبيل با اهداف ديپلم افتخار و هديه ويژه تجليل و اعلام شد بزرگداشت اين شاعر 21 و 22 خرداد ماه در اردبيل و يكی از مساجد اين شهر برگزار خواهد شد.
همچنين در اين مراسم از سيد محمد عاملی و شهروز حبيبی از مداحان و برگزيدگان 9 دوره جشنواره بين‌المللی امام رضا(ع) تقدير و اصغر تقی‌زاده شكيبا از بانيان جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی در استان تجليل صورت گرفت.
در بخش خادمان فرهنگ رضوی كانون‌های مساجد از محمد زينالی، حسين ميراضی، وحيد جبار‌زاده، عادل شير‌زاد، نادر سقا، حسين جوانمرد، صاحب علی رام‌سادات، ناهيد اللهورديزاده، ابوالحسن صادقی جهانی مديركل صدا و سيما تجليل شد.
در اين جشنواره علی داننده، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان شرقی و دبير جشنواره عكس رضوی، محمدباقر كريمی، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان غربی و دبير جشنواره شعر رضوی به زبان آذری و محمدرضا سوقندی مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبير جشنواره داستان‌نويسی رضوی تجليل شد.
captcha