معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن زندان‌های استان مركزی
کد خبر: 2331617
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۲

معرفی نفرات برتر مسابقات قرآن زندان‌های استان مركزی

گروه فعاليت‌های قرآنی: نفرات برتر مسابقات قرائت تحقيق، حفظ، درك مفاهيم قرآن كريم ويژه كاركنان، سربازان و مددجويان زندان‌های استان مركزی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، در راستای اجرای برنامه‌های ستاد پيشگيری و كاهش آسيب رفتارهای پر خطر زندان‌های كشور و بر اساس تقويم برنامه‌های قرآنی ارسالی اداره فرهنگی و تربيتی سازمان زندان‌ها مسابقات قرائت تحقيق، حفظ، درك مفاهيم قرآن كريم ويژه كاركنان، سربازان و مددجويان زندان‌های استان مركزی به ميزبانی اداره زندان مركزی شهرستان اراك برگزار شد.
بنابر اين گزارش، در اين دوره از مسابقات 55 نفر از كاركنان، 39 نفر از مددجويان و 12 نفر از سربازان وظيفه زندان‌های استان در اين مسابقات قرآنی شركت كردند.
در اين مسابقات در بخش كاركنان در رشته قرائت مقام‌های اول تا سوم به ايمان مجلسی، حميدرضا الوندی و علی‌اكبر دوست‌بين اختصاص يافت، همچنين در رشته ‌درك مفاهيم جواد انصاری، محمدحسين فرجی و مصطفی محمدی عناوين اول تا سوم را به دست آوردند.
در رشته حفظ 20 جزء قرآن كريم حسين راهزانی رتبه اول را كسب كرد، همچنين در رشته قرائت قرآن كريم كاركنان بانو، عفت صالحی، مريم احمدی و سودابه خاكباز عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند، همچنين در رشته درك مفاهيم نيز رتبه‌های برتر به ترتيب به مهديه فرجی، الهام رستمی و مريم كربلايی دست يافتند.
در بخش سربازان وظيفه در رشته قرائت امير حاجی‌عبدالهی، حميدرضا اصلانی و محمدرضا نادری به ترتيب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، همچنين در رشته درك مفاهيم ايمان بختياری‌پور، عباس كيانی‌پور و علی‌محمد طالبی عناوين نخست را كسب كردند
در رشته اذان رتبه‌های اول تا سوم به رضا شيرين‌آبادی، علی گنج‌علی و محمد نجف‌آبادی اختصاص يافت، همچنين در بخش مددجويان و در رشته قرائت مددجويان زندان اراك مقام‌های اول تا سوم را كسب كردند.
در رشته درك مفاهيم قرآن كريم مددجويان اردوگاه و مددجويانی از زندان مركزی اراك رتبه‌های برتر را كسب كردند، همچنين در رشته اذان مقام‌های اول تا سوم را مددجويان زندان اراك كسب كردند و در رشته حفظ 10 جزء قرآن كريم نيز مددجوی اردوگاه مقام اول را به خود اختصاص داد.
captcha