برگزاری كلاس‌های فوق دانشنامه در كانون آموزش قرآن تهران
کد خبر: 2336905
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۴

برگزاری كلاس‌های فوق دانشنامه در كانون آموزش قرآن تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس‌های فوق دانشنامه در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا پايان شهريورماه سال جاری ادامه می‌يابد.

مجتبی وزيری، مديرعامل كانون آموزش قرآن تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: كلاس‌های فوق دانشنامه ار مهرماه سال 90 در كانون آموزش قرآن تهران آغاز شده است و تا پايان شهريورماه سال جاری ادامه می‌يابد.
وی در ادامه افزود: در اين كلاس كه ويژه بانوان است فراگيران با منطق، مبادی و روش تفسير قرآن آشنا شده و آموزه‌های اين رشته را طبق برنامه‌ريزی‌های انجام شده و كتب تأليفی در نظر گرفته شده فرامی‌گيرند.
اين مسئول تصريح كرد: كلاس‌های اين دوره آموزشی از ساعت 8 تا 12 در مكان اين مؤسسه قرآنی با برگزار شده و در پايان هر جلسه فراگيران می‌توانند سؤالات خود را مطرح كرده وپاسخ لازم خود را دريافت كنند.
مديرعامل كانون آموزش قرآن تهران در پايان خاطرنشان كرد: از مربيان اين دوره می‌توان به مرادخانی و ناصری، اشاره كرد كه مسئوليت برگزاری كلاس‌های اين دوره قرآنی را بر عهده دارند.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی اين مركز می‌توانند به آدرس خيابان وحدت اسلامی، جنب مدرسه راهنمايی هاجر، كوچه زهره مراجعه كنند.
captcha