تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) امری ضروری است
کد خبر: 2344776
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۱

تبيين انديشه‌های امام خمينی(ره) امری ضروری است

نمايندگی آستان قدس رضوی: مدير يكی از حوزه‏‌های علميه خواهران در كشور پاكستان، انقلاب اسلامی ايران را چراغ هدايتی برای انقلاب‏‌های اخير و تحولات صورت گرفته در منطقه عنوان كرد.

فرحانه گل‌زيپ‌علی، مدير يكی از حوزه‏‌های علميه خواهران در كشور پاكستان، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، انقلاب اسلامی ايران را چراغ هدايتی برای انقلاب‏‌های اخير و تحولات صورت گرفته در منطقه عنوان كرد.
گل‌زيب‌علی تصريح كرد: با وجود اينكه سال‏‌های زيادی است كه از آغاز قيام حضرت امام خمينی(ره) و پايه‏‌گذاری نظام مقتدر اسلامی می‏‌گذرد، گروه‌های زيادی سعی در جداسازی دين و حكومت دارند.
وی افزود: بسياری از دشمنان اسلام نيز در تحقق تفكر جدايی دين از سياست هستند و برای القای اين انديشه از تمامی ابزارها و امكانات استفاده می‏‌كنند.
اين مدير حوزه علميه پاكستان خاطر‌نشان كرد: امام خمينی(ره) از انديشه‌های والايی در جريان‌سازی نهضت‌های مردمی و اداره حكومت برخوردار بودند كه تبيين و تشريح آن‌ها برای تمامی جوامع امری ضروری است.
عضو جامعة‌المصطفی(ص) قم اظهار كرد: در مدت اقامت خود در سال‏‌هاي گذشته در ايران بارها به بارگاه منور رضوی مشرف شده‏‌ام، اما خوشبختانه در اين چند سال اخير شاهد تغييرات و وسعت بخشی فراوانی در مجموعه اماكن متبركه حرم مطهر رضوی بوده‏‌ايم.
captcha