بيست و دومين «طرح مبادله كتاب» در كتابخانه حسينيه ارشاد برگزار می‌شود
کد خبر: 2346923
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹

بيست و دومين «طرح مبادله كتاب» در كتابخانه حسينيه ارشاد برگزار می‌شود

گروه ادب: بيست‌ودومين «طرح مبادله كتاب» از تاريخ 27 خرداد الی 3 تير ماه در كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، كتابخانه عمومی حسينه ارشاد بيست‌ودومين «طرح مبادله كتاب» را به منظور تبادل آثار بين مخاطبان و كتابخانه برگزار می‌كند.
در اين طرح كه در راستای ارتقای سطح مطالعه و آشناشدن مخاطبان با آثار جديدتر و در اختيار قرار دادن كتاب به صورت آسان در دست خوانندگان برگزار می‌شود، 800 عنوان كتاب با موضوعات مختلف دينی، قرآنی، تاريخی، ادبی، اجتماعی و... درنظر گرفته شده‌ است.
اين طرح در دو گروه سنی بزرگسال و كودك و نوجوان برپا می‌شود كه در اين راستا 600 عنوان كتاب ويژه بزرگسالان و 200 عنوان اثر نيز ويژه گروه سنی كودك و نوجوان درنظر گرفته شده است.
يادآور می‌شود، برگزاری «طرح مبادله كتاب» در كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد هر شش ماه يكبار برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شركت در اين طرح، كتاب‌های بدون استفاده خود را كه از نظر محتوايی و كيفی ارزشمند هستند، با كتاب‌هايی كه كتابخانه به اين منظور درنظر گرفته‌اند، مبادله كنند.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت شركت در اين طرح از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 14 و روز پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 11:30 به كتابخانه عمومی حسينيه ارشاد واقع در خيابان دكتر شريعتی، شماره 11 مراجعه كنند و يا جهت كسب اطلاعت بيشتر با شماره تلفن‌ 22866465 تماس بگيرند.
captcha