‌موزه ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه علوم‌ كشاورزی ساری ايجاد می‌شود
کد خبر: 2352979
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۵

‌موزه ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه علوم‌ كشاورزی ساری ايجاد می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: رئيس دانشگاه علوم‌ كشاورزی و منابع طبيعی ساری، گفت: موزه آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی مازندران ايجاد می‌شود.

سليمانی رئيس دانشگاه علوم كشاورزی و منابع طبيعی ساری، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) نمايندگی ساری شعبه مازندران با بيان اين مطلب، گفت: با‌ عنايت به مصوبه انجام شده در نشست شورای دانشگاه، موزه آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در دانشگاه ايجاد می‌شود.
‌وی افزود، اين موزه در راستای حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حمايت از دستاوردهای علمی دانشمندان اسلامی و افزايش بصيرت نسل جوان ايجاد می‌شود.
سليمانی تصريح كرد: موزه دفاع مقدس به‌معنی نمايش هويت و محتوای فداكاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و مدافعان مرزهای عقيدتی‌، سياسی، خاكی و آبی كشور از خطر تهاجم دشمنان است.
وی افزود: بحث موزه آثار دفاع مقدس يعنی نشان دادن تجربه يك ملت در رشد مرحله‌ای و زمان‌بندی شده در شرايط بسيار سخت جنگ با ابعاد گسترده نظامی، سياسی، اقتصادی و اجتماعی است.
سليمانی خاطرنشان كرد: دانشجويان وقتی داشته‌های ارزشمند خود را در آئينه موزه‌ای شفاف ببينند، برای‌ آينده در خود سرزندگی و بالندگی و اميد احساس كرده و از تندبادهای خائنانه و توطئه‌های رنگارنگ استكبار و نوچه‌های آن هراسی به‌دل راه نمی‌دهند.
captcha