فروشگاه‌های بوستان كتاب به نمايشگاه تبديل می‌شوند
کد خبر: 2362639
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۵

فروشگاه‌های بوستان كتاب به نمايشگاه تبديل می‌شوند

گروه فرهنگ و هنر: فروشگاه‌های بوستان كتاب در قم، تهران، مشهد و اصفهان به‌مناسبت ايام ميلاد حضرت بقية‌الله الاعظم(عج) و نزديك شدن به ماه مبارك رمضان تبديل به نمايشگاه كتاب می‌شوند.

مهدی محدثی، كارشناس بازاريابی و ارتباط با مراكز علمی مؤسسه بوستان كتاب در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، گفت: همزمان با فرخنده ايام نيمه شعبان و ميلاد آخرين ذخيره الهی بر روی زمين و نزديك شدن به ماه مبارك رمضان از 17 تیرماه لغايت 31 تير ماه موسسه بوستان كتاب تمامی فروشگاه‌های خود را در روزهای يادشده به نمايشگاه كتاب تبديل می‌كند.
كارشناس بازاريابی و ارتباط با مراكز علمی بوستان كتاب اين اقدام فرهنگی را گامی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و افزايش سرانه آن اعلام كرد و گفت: در اين دو هفته، تمامی منشورات موسسه بوستان كتاب در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و تهران با تخفيف عرضه می‌شوند.
وی اظهار كرد: موسسه بوستان كتاب همزمان با ايام ميلاد امام زمان (عج) در نمايشگاه كتابی كه در مسجد مقدس جمكران برگزار شد حضور پيدا كرد.
محدثی درباره عناوين و موضوعات قابل عرضه در فروشگاه‌های بوستان كتاب در فاصله 17 تا 31 تيرماه گفت: علاوه بر منشورات بوستان كتاب كه در نمايشگاه‌ها عرضه می‌شود كتاب‌های ناشران ديگر نيز به صورت مبادله با بوستان در شعبه‌های شهرستان‌ها عرضه خواهد شد و محدوديتی در عرضه آن‌ها نيست.
وی ادامه داد: همچنين تخفيف ويژه‌ای كه برای اين نمايشگاه‌های كتاب در نظر گرفته شده 20 درصد خواهد بود كه در تمامی شعب بوستان كتاب در قم، مشهد، اصفهان و تهران نيز قابل اجراست و بن كتاب و كارت‌های اعتباری خريد كتاب در شعب ياد شده نيز پذيرفته می‌شود.
محدثی درباره تسهيلاتی كه برای طلاب در نظر گرفته شده است افزود: طلاب محترم می‌توانند با مراجعه به موسسه بوستان كتاب و تكميل فرم مخصوص، از خريد قسطی كتاب تا سقف 300 هزار تومان با باز پرداخت اقساط 15 ماهه، بهره‌مند شوند.
وی هم چنين شماره تلفن‌های شعب بوستان كتاب را به منظور ارتباط‌گيری بهتر علاقه‌مندان به شرح زير عنوان كرد: قم (فروشگاه مركزی):7-7742155 و قم (پخش عمده) : 7743179 - تهران (فروشگاه شماره 2 ): 88956922 مشهد ( فروشگاه شماره 3) : 2233672 - اصفهان ( فروشگاه شماره 4): 2220370 - اصفهان ( فروشگاه شماره 5): 2221712 .
captcha