نمايش تصويری قرآن‌سوزی رژيم آل‌خليفه در غرفه بحرين
کد خبر: 2373980
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴

نمايش تصويری قرآن‌سوزی رژيم آل‌خليفه در غرفه بحرين

گروه بين‌الملل: غرفه بحرين در بخش فرهنگ و ملل مسلمان در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، مجله‌های تصويری از جنايات رژيم آل‌خليفه و سوزاندن قرآن كريم در معرض ديد عموم قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) از مصلای امام خمينی(ره)، محل برگزاری بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، غرفه بحرين در بخش فرهنگ وملل مسلمان مجله‌هايی تصويری در زمينه جنايات رژيم آل‌خليفه و دژخميان آ‌‌‌‌ل‌سعود در سوزاندن قرآن كريم، تخريب مساجد و تخريب ميدان اللؤلؤ به‌عنوان نماد انقلاب بحرين را به نمايش گذاشته است.
ابوالحسن البحرانی، مسئول غرفه بحرين، در گفت‌وگو با ايكنا در اين باره گفت: رژيم آل‌خليفه از آغاز انتفاضه مردمی اين كشور تاكنون 27 مسجد را به بهانه نداشتن مجوز تخريب كرده است، اين در حالی است كه قدمت برخی از اين مساجد به 800 سال می‌رسد.
وی افزود: در غرفه بحرين همچنين، تصاويری درباره وحدت شيعيان و اهل‌تسنن در زمان برگزاری تظاهرات‌ها عليه رژيم آل‌خليفه و نماز جماعت مشترك در قالب مجله در معرض ديد عموم قرار گرفته است كه وحدت و يكپارچگی شيعيان و اهل‌تسنن و دوری آنان از تفرقه مذهبی را بيان می‌كند.
مسئول غرفه بحرين تصريح كرد: جزوه خطبه‌های نماز جمعه آيت‌الله شيخ عيسی قاسم، رهبر شيعيان بحرين، مجله انجمن آگاهی‌بخشی اسلامی بحرين، مجله «معالم الهدی» از منشورات شورای علمای شيعه بحرين، «زاد المجودين» در زمينه آموزش تجويد قرآن كريم و «اشراقات قرآنية» تقرير محی‌الدين مشعل بر دروس آيت‌الله العظمی جوادی آملی از ديگر آثار عرضه‌شده در غرفه بحرين به شمار می‌آيد.
captcha