آغاز پذيرش دانشجويان در طرح ضيافت انديشه قرآنی در سيستان و بلوچستان
کد خبر: 2377559
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۷

آغاز پذيرش دانشجويان در طرح ضيافت انديشه قرآنی در سيستان و بلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: كليه دانشجويان مقتاضی شركت در طرح ضيافت انديشه قرآنی امسال روز پنجشنبه، 5 مردادماه در دانشگاه سيستان و بلوچستان پذيرش می‌شوند.

علی‌اكبر بردباری، دبير اجرايی طرح ضيافت انديشه دانشجويی دانشگاه سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سیستان و بلوچستان، با بيان اين خبر گفت: كليه دانشجويان مقتاضی شركت در طرح ضيافت انديشه قرآنی امسال روز پنجشنبه، 5 مردادماه در دانشگاه سيستان و بلوچستان پذيرش می‌شوند.
مدير اجرايی طرح ضيافت انديشه دانشجويی دانشگاه سيستان و بلوچستان اظهار کرد: دانشجويان می‌توانند ساعت 9 تا 12 ظهر با مراجعه به دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشكده مهندسی شهيد نيكبخت(ويژه پسران) و ادبيات و علوم انسانی(ويژه دختران) پذيرش شوند.
وی ضمن تأكيد بر همراه داشتن كارت شناسايی معتبر در زمان پذيرش، گفت: دانشجويانی كه پيش از اين موفق به ارسال عكس خود نشده‌اند می‎بايست عكس اسكن‌ شده خود را به همراه داشته باشند.
بردباری افزود: یک بسته فرهنگی به همراه برنامه آموزشی دانشجويان تدارك ديده شده است كه در هنگام پذيرش به دانشجويان داده می‌شود.
مدير اجرايی طرح ضيافت انديشه دانشجويی دانشگاه سيستان و بلوچستان در پايان يادآور شد: امسال برای دانشجويانی كه در فرم اوليه ثبت‌نام، متقاضی خوابگاه دانشجويی بوده‌اند، خوابگاه‌های شماره 1 و 2 اهدايی مقام رهبری برای دانشجويان دختر و خوابگاه‎های شماره 5 و 6 نيز برای دانشجويان پسر در نظر گرفته شده و برای اسكان دانشجويان آماده است.
captcha