نشست «قرآن و روان‌شناسی» برگزار می‌شود
کد خبر: 2382264
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

نشست «قرآن و روان‌شناسی» برگزار می‌شود

گروه سلامت: نشست «قرآن و روان‌شناسی» به همت سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان كشور، امشب يازدهم مرداد‌ماه، در بخش دانشگاهی نمايشگاه بين‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، به همت سازمان فعاليت‌های قرآنی دانشگاهيان كشور، نشست تخصصی با عنوان «قرآن و روان‌شناسی» فردا، چهارشنبه، يازدهم مردادماه در نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم برگزار می‌شود.
در اين نشست دكتر آذربايجانی، از ساعت 18:30 تا ساعت 20 در سالن شماره سه بخش دانشگاهی سخنرانی می‌كند.
همچنين نشست ديگری به همت دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با حضور دكتر زمانی از ساعت 21:30 تا 23 برگزار می‌شود.
اين نشست «بيداری اسلامی و بررسی آخرين تحولات ايران» نام دارد و از ساعت 21:30 تا 23 در سالن شماره سه بخش دانشگاهی برگزار می‌شود.
دانشگاه پيام نور امروز در غرفه خود در بخش دانشگاهی ميزبان نشست «مرگ و جاودانگی از ديدگاه فلاسفه» با حضور دكتر عسگری است كه اين نشست از ساعت 19 تا اذان مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
دانشگاه فنی و حرفه‌ای نيز در يازدهمين روز ماه مبارك رمضان، نشست تخصصی «نقوش سجاده‌ای» را از ساعت 18 تا 20 و ورك شاپ طراحی نقوش اسلامی را با حضور استاد يعيا خسروی بعد از اذان مغرب و عشاء در غرفه خود برگزار می‌كند.
علاقه‌مندان برای حضور در اين نشست‌‌ها می‌توانند به بخش دانشگاهی بيستمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم واقع در راهروی 51 جنوبی شبستان مصلی بزرگ امام خمينی(ره) مراجعه كنند.
captcha