كلاس آموزشی «مكاسب» در كرج برگزار می‌شود
کد خبر: 2403432
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۰

كلاس آموزشی «مكاسب» در كرج برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: كلاس آموزشی «مكاسب» ويژه بزرگسالان از سوی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران در شهر كرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، مؤسسه كانون آموزش قرآن و تجويد ميقات‌القرآن تهران، در راستای انجام مسئوليت خطير آموزش معارف قرآنی و اعتلای پرچم سبز قرآن در جامعه، با تشكيل جلسات قرآنی متعدد و منسجم در موضوعات تجويد قرآن كريم، احكام، عقايد، ادبيات عرب پذيرای آقايان و بانوان علاقه‌مند به قرآن كريم به صورت رايگان بوده است، كه امروز يكی از بزرگترين مراكز آموزشی كشور به شمار می‌آيد.
هم‌اكنون مؤسسه ميقات‌القرآن تهران با وجود شعبات متعدد اقدام به برگزاری كلاس آموزش «مكاسب» با حضور مرتضی مخملباف، از مؤلفان دينی و قرآنی كرده است.
گفتنی است، اين كلاس آموزشی يكشنبه‌ها در شعبه سلمان فارسی(ره) واقع در كرج ساعت 18 برگزار می‌شود كه از آقايان و بانوان علاقه‌مند برای حضور در اين دور از جلسات ثبت نام می‌شود.
ثبت نام از طريق پايگاه اينترنتی مؤسسه به نشانی www.almiqat.com و يا به محل خيابان كارگر جنوبی،‌ ميدان قزوين، خيابان قزوين،‌ خيابان قلمستان، پلاك 197 مراجعه كنند.
يادآور می‌شود با عضويت در پايگاه اينترنتی مؤسسه ميقات‌القرآن تهران خواهيد توانست از جديدترين اخبار مؤسسه از قبيل سخنرانی‌ها، تلاوت‌ها، جزوات، محصولات جديد سمعی و بصری، برگزاری مراسمات مؤسسه، ماهنامه ميقات نور و رويدادهای ديگر با خبر شويد.
خبرنگار: زهره ابراهيمی
captcha