آلبوم صوتی جشنواره رضوی در اردبيل رونمايی می‌شود
کد خبر: 2403898
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۳

آلبوم صوتی جشنواره رضوی در اردبيل رونمايی می‌شود

گروه هنر: دبير اجرايی هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی رضوی در اردبيل از انتشار و رونمايی آلبوم صوتی جشنواره رضوی با صدای مداحان برتر كشور در اردبيل خبر داد.

به گزارش قرآنی ايران‌(ايكنا) شعبه اردبيل، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبيل، سعيد نوريان، دبير اجرايی هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی رضوی در اردبيل‌ يكشنبه، 12 شهريورماه در نشست شورای هيئت داوری اين جشنواره با اعلام اين مطلب تصريح كرد: اين آلبوم شامل صدای مداحان برتر كشور كه در دوره های قبلی اين جشنواره مداحی كرده‌اند، است.
وی همچنين از چاپ و انتشار سه جلد كتاب با موضوعات جشنواره رضوی در اردبيل همزمان با اين جشنواره خبر داد و افزود: اين آثار با محوريت فرهنگ رضوی و پاسداشت مقام و منزلت امام هشتم ثامن‌ الحجج علی‌بن موسی‌الرضا‌‌(ع) منتشر می‌شود.
دبير اجرايی هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاووشی‌خوانی رضوی در اردبيل با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به اين جشنواره يادآور شد: با توجه به استقبال دوستدران اهل بيت و علی‌‌بن موسی الرضا‌(ع) مهلت ارسال آثار به جشنواره تا دهم شهريور‌ماه تمديد شده بود.
وی با بيان اينكه مراسم افتتاحيه اين جشنواره 29 شهريورماه جاری در صحن امامزاده سيد‌سليمان‌(ع) فخر‌آباد آغاز می‌شود، متذكر شد: اين جشنواره به‌مدت دو روز ادامه داشته و مراسم اختتاميه ‌نيز در 31 شهريورماه در ‌تالار شمس عطار اردبيلی مجتمع فرهنگی ـ هنری فدك اردبيل برگزار می‌شود.
نوريان برگزاری مسابقه پيامك رضوی، تجليل از مداحان هشت سال جنگ تحميلی و تجليل از فعالان حوزه‌های فرهنگی ـ رسانه‌ای را از ويژگی‌ها و ابتكارات جديد جشنواره رضوی در اردبيل عنوان كرد.
وی با بيان اينكه در روزهای آينده آمار و ارقام جديد از آثار ارسال شده به دبير‌خانه جشنواره رضوی در اردبيل را اعلام می‌کنیم، ادامه داد: پيش‌بينی می‌كنيم هم به لحاظ كمی و هم كيفی رشد ارسال آثار به جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی در اردبيل را داشته باشيم.
captcha