توجه ويژه راديو معارف به اقتصاد اسلامی و مقاومتی
کد خبر: 2412620
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴

توجه ويژه راديو معارف به اقتصاد اسلامی و مقاومتی

گروه انديشه: مديرگروه فقه و سيره راديو معارف از توجه ويژه اين شبكه راديويی نسبت به اقتصاد اسلامی و مقوله اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه قم، حجت‌الاسلام محمدمهدی صفايی، مديرگروه فقه و سيره راديو معارف يكشنبه، 26 شهريورماه در نشستی خبری به‌مناسبت چهاردهمين سالگرد تأسيس راديو معارف در جمع خبرنگاران گفت: توجه ويژه‌ای به بحث اقتصاد مقاومتی داريم و در راديو معارف سعی داريم جايگاه فقهی و حقوقی و بحث اخلاق در اقتصاد مقاومتی را بررسی كنيم و در اين راستا اولين نشست شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی را در پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی برگزار كرديم.
وی ابراز كرد: در گروه فقه و سيره در سطح عمومی و تخصصی برنامه‌هايی را توليد می‌كنيم و نگاه ويژه‌ای نيز روی برنامه‌های حقوقی داريم.
مديرگروه فقه و سيره راديو معارف اظهار كرد: با توجه به اين‌كه اقتصاد اسلامی برگرفته از سيره اهل بيت(ع) و اسلام است بررسی اقتصادی اسلامی و توليد برنامه در اين زمينه بر عهده گروه فقه و سيره راديو معارف گذاشته شده است.
حجت‌الاسلام صفايی بيان كرد: همكاری ويژه‌ای در گروه فقه و سيره با پژوهشگاه‌ها و مراكز علمی داريم و در اين زمينه تفاهم‌نامه همكاری را ميان راديو معارف و پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامی منعقد كرده‌ايم و هم چنين همكاری‌هايی را با مركز تخصصی مهدويت، مركز فقهی ائمه اطهار(ع) و جامعةالمصطفی(ص) العالمية خواهيم داشت.
مدير گروه فقه و سيره راديو معارف از تشكيل شورای راهبردی احكام با حضور نمايندگان مراجع عظام تقليد خبر داد و افزود: در اين شورای راهبردی سعی داريم ديدگاه‌های مخاطبان را جمع‌آوری كرده و اقبال مردم به بررسی احكام شرعی را بيشتر كنيم.
وی هم‌چنين از تشكيل اتاق فكر برای ويژه‌برنامه‌های گروه فقه و سيره در آينده نزديك خبر داد.
captcha