جشنواره رضوی اعتبار ايرانيان است
کد خبر: 2415190
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶

جشنواره رضوی اعتبار ايرانيان است

گروه هنر: سرپرست فرمانداری شهرستان مشگين‌شهر گفت: بارگاه شريف امام رضا (ع) در مشهد مقدس يك ثروت جاودانه برای ايرانيان است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران‌(ايكنا) شعبه اردبيل، فضائيل عزيزی، سرپرست فرمانداری شهرستان مشگين‌شهر‌ چهارشنبه، 29 شهريورماه در مراسم افتتاحيه هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی در كنار امامزاده سيد‌سليمان فخر‌آباد مشگين‌شهر اظهار كرد: عظمتی كه بارگاه مقدس رضوی به اين سرزمين بخشيده است عظمتی جاودانه و هميشه روشنگر اهداف و راه تبيين شده است كه می‌توانيم با تكيه بر سيره و سلوك ائمه هدی بويژه فرهنگ رضوی جامعه اسلامی خود را به سمت رشد و تعالی واقعی حركت دهيم.
وی با اشاره به اينكه برگزاری جشنواره‌‌های مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی در اردبيل و جشنواره امام رضا‌(ع) در كل كشور اعتباری جهانی به كل ايران بخشيده است، خاطرنشان كرد: در سايه اين جشنواره‌ها و گراميداشت‌هاست كه سيره و سلوك ائمه اطهار بازگو شده و بسياری از علاقه‌مندان ضمن آشنايی سعی می‌كنند با اهداف ائمه هدی در اعتلای فرهنگ اسلامی و ارزشی آشنايی پيدا كنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان مشگين‌شهر با گراميداشت دهه كرامت با عنوان دهه آبرو و عزت ايرانيان يادآور شد: ما ميزبان خواهر و برادری گران‌سنگ از تبار پاكان و انسا‌ن‌های ارزشمندی هستيم كه با مراجعه به بارگاه مقدس آنها از اين بزرگان شفاعت جسته و برای عزت و عظمت مسلمين راهنمايی و هدايت می‌جوييم.
عزيزی بيان کرد: بايد قدر و منزلت چنين جايگاه و عظمتی را كه نصيب ما شده بدانيم و از اين ظرفيت معنوی در اعتلای جامعه اسلامی به سمت پاكی و حفظ ارزش‌ها استفاده كنيم.
در مراسم اختتاميه هفتمين جشنواره مديحه‌سرايی و چاوشی‌خوانی رضوی كه با استقبال خوب هموطنانمان در مشگين‌شهر مواجه شده برنامه‌های متنوعی در گراميداشت دهه كرامت نظير آئين مدح و ثناگويی در شان و منزلت حضرت معصومه‌(ص) و امام رضا‌(ع) برگزار شد و شركت‌كنندگان با پخش شيرينی اين مناسبت عظيم را گرامی داشته و در عظمت اين ایام سفره‌های احسان را به پا كردند.
captcha