مسابقه كتبی داستانک دفاع مقدس در مراغه برگزار می‌شود
کد خبر: 2420033
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۸

مسابقه كتبی داستانک دفاع مقدس در مراغه برگزار می‌شود

گروه هنر: بمناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه كتبی داستانک دفاع مقدس در شهرستان مراغه برگزار می‌شود.

احمد دادرس‌فياض، رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه آذربايجان شرقی، با اعلام خبر برگزاری مسابقه كتبی داستانک دفاع مقدس در مراغه، گفت: اين مسابقه در چهار موضوع فرهنگ ايثار، دفاع، جهاد و شهادت برگزار و برندگان آن 20 مهر همزمان با روز بزرگداشت حافظ اعلام می‌شوند.
دادرس فياض آخرين مهلت ارسال آثار برای شركت در اين مسابقه را 13 مهر اعلام و اضافه كرد: علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند آثار خود را در هر موضوع حداكثر در يك صفحه A4 تايپ و ارسال كنند.
وی ادامه داد: علاقمندان می توانند آثار خود را از طريق پست پيشتاز به آدرس مراغه، ابتدای اتوبان شهيد شكاری، روبروی ترمينال تبريز به امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی يا به نشانی اينترنتی astanakmaragheh@mailfa.com ارسال كنند.
دادرس فياض، افزود: درج نام و نام خانوادگی، تاريخ تولد، شماره شناسنامه و شماره تماس از ضرورت های شركت در اين مسابقه است. به نفرات نخست تا هشتم مسابقه جوايزی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه اهدا می شود.
يادآوری می‌شود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با همكاری انجمن نويسندگان اين شهرستان و به منظور گراميداشت ياد و خاطره دلاوريهای 8 سال دفاع مقدس و ثبت ارزشهای اين دوران پر افتخار با استفاده از زبان گويای هنر، مسابقه داستانك دفاع مقدس را در ميان هنرمنداين شهرستان مراغه برگزار می‌کند.
captcha