ياد و خاطره‌ شهدا باور جوانان به وعده‌ الهی را تقويت می‌نماید
کد خبر: 2428007
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱

ياد و خاطره‌ شهدا باور جوانان به وعده‌ الهی را تقويت می‌نماید

گروه اجتماعی: فرمانده نيروی دريايی سپاه گفت: ياد و خاطره شهدا باورهای اعتقادی جوانان ما را به وعده‌های الهی صد چندان می‌كند و حرکت رزمندگان ما بر پايه اسلام عامل پیروزی بر سپاه كفر است.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه هرمزگان، دريادار پاسدار علی فدوی، فرمانده نيروی دريايی سپاه يكشنبه، 16 مهرماه در يادواره شهدای نبرد مستقيم با آمريكا با بيان اينكه باور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بر اين اساس بود كه مكلف به انجام وظيفه هستند و در صورت رعايت شروطی كه خدا معين كرده است، وعده‌های خداوند نيز حتمی و قطعی است و نتيجه را نيز خود خدا مشخص می‌كند، گفت: امروز در سايه همان رشادت‌‎ها و حماسه‌ها است كه آمريكايی‌ها در خليج‌فارس در موضع دفاعی و انفعال قرار دارند و در همه صحنه‌هايی كه در خليج‌فارس به صورت روزانه اتفاق می‌افتد، اين ناوها و شناورهای آمريكايی هستند كه به اخطارهای قايق‌ها و شناورهای ما تمكين می‌كنند.
وی افزود: امروز آمريكا با همان شناخت اندكی كه از توانمندی‌های ما دارد و با دركی كه از حساسيت منطقه خليج‌فارس دارد، به مواظب‌ترين و محافظه‌كارترين كشوری تبديل شده است كه تيری در خليج‌ فارس شليك نشود چرا كه می‌داند آينده دنيا به خليج ‌فارس وابسته است و اگر اتفاقی در اين منطقه بيفتد منافع مادی آنها كه برابر با همه هستی آنها است، در معرض خطر و نابودی قرار خواهد گرفت.
فرمانده نيروی دريايی سپاه با بيان اينكه اگر كسی به سرچشمه قدرت‌الهی اتصال پيدا كند ديگر از هيچ قدرت ديگری هراس نخواهد داشت، گفت: اگر همه قدرت‌های مادی عالم نيز يك‌جا جمع شوند، در برابر اراده و قدرت خدا پشيزی بيش نيستند.
وی با بيان اينكه شرط برخورداری ما از قدرت بی‌نهايت الهی، عملی كردن شروطی است كه خداوند قرار داده است بيان كرد: تقوا‌پيشگی، انجام تكليف در هر زمان، بصيرت، بالا بردن استطاعت و توانمندی‌های علمی مواردی هستند كه خداوند عمل به اين امور را در راستای عبادت و بندگی از ما می‌خواهد.
علی فدوی با تشريح اهميت حماسه‌ای كه دريادلان نيروی دريايی سپاه در رويارويی مستقيم با شيطان بزرگ خلق كردند، گفت: بنا داريم مراسم بزرگداشت شهدای اين حماسه را در سطح ملی برگزار كنيم تا باور جوانان بيشتری را ارتقا و تثبيت بخشد.
وی ادامه داد: ياد و خاطره اين شهيدان، باورهای اعتقادی جوانان ما را به وعده‌های الهی صد چندان می‌كند، باوری كه معتقد است اگر رزمندگان ما بر پايه اسلام باشند می‌توانند در جواب هرگونه دست‌درازی ناوگان دريايی داعيه‌داران ابرقدرتی در جهان بروند و او را به استيصال وادار كنند و هيمنه‌ای كه در پرتو غول‌های رسانه‌ای و تبليغاتی ترسيم شده است، را در هم بشكنند.
captcha