بصيرت‌افزايی؛ اولويت‌ كاری عقيدتی ـ سياسی مرزبانی خوزستان
کد خبر: 2430532
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷

بصيرت‌افزايی؛ اولويت‌ كاری عقيدتی ـ سياسی مرزبانی خوزستان

گروه حماسه و ايثار: رئيس عقيدتی ـ سياسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، اولويت كاری عقيدتی ـ سياسی فرماندهی استان را ارتقای بينش سياسی و بصيرت‌افزايی كاركنان عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيديعقوب طباطبايی، رئيس عقيدتی ـ سياسی فرماندهی مرزبانی خوزستان، در تشريح اهم اقدامات فرهنگی مجموعه عقيدتی ـ سياسی فرماندهی مرزبانی خوزستان در شش ماهه اول سال 91 عنوان كرد: ميزان تعامل و همكاری عقيدتی ـ سياسی با نيروی فرماندهی در پشتيبانی برنامه‌ها و واگذاری اعتبارات لازم در سطح بسيار خوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات طرح منزلت نماز و طرح امام رضا(ع) و جشنواره‌ها و مسابقات قرآنی با استفاده از ظرفيت‌های ساير ارگان‌ها(سپاه، ارتش، سازمان تبليغات اسلامی، ستاد اقامه نماز، اوقاف و امور خيريه) از جمله اقداماتی است كه با تعامل و همكاری مجموعه فرماندهی طی شش ماهه گذشته مورد اجرا گذاشته شده‌ است.
اين مقام مسئول در فرماندهی مرزبانی خوزستان، همچنين دعوت از سخنرانان، اخذ كتب و ادعيه، دعوت از قاريان ممتاز نيروهای مسلح و غبارروبی از مزار شهدا و تشييع پيكر شهدا و برگزاری جلسات هم‌انديشی را از ديگر اقدامات اين مجموعه در اين بازه زمانی عنوان كرد.
رئيس عقيدتی ـ سياسی فرماندهی مرزبانی خوزستان آموزش چهره به چهره و ضمن خدمت كاركنان وظيفه جهت آشنايی آنان با موضوع نماز و مباحث اعتقادی و اخلاقی و همچنين برگزاری جلسه موعظه و گفت‌وگو و ارتباط صميمی روحانيون با كاركنان كادر و وظيفه به‌منظور پاسخگويی به سؤالات شرعی و احصای مشكلات آنان و اجرای برنامه‌های منظم را از ديگر اقدامات اين مجموعه در اين راستا نام برد.
طباطبايی به برگزاری جلسات تبيين و تشريح بيانات و فرمايشات مقام معظم رهبری به منظور روشنگری و بصيرت‌افزايی و جاری ساختن رهنمودها و راهبردهای رهبری در پايگاه‌های مرزی استان اشاره و تصريح كرد: از ديگر برنامه‌های اين اداره پاسخگويی به مسائل شرعی و سياسی از طريق پرسش و پاسخ و رفع شبهات توسط كارشناسان و اساتيد در جهت بهينه‌سازی ميزان بينش سياسی و روشنگری و بصيرت‌افزايی كاركنان نسبت به رويدادهای سياسی روز ايران و جهان است كه از طريق جلسات هدايت سياسی انجام می‌گيرد.
رئيس عقيدتی ـ سياسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: همچنين به‌منظور آگاه‌سازی كاركنان از تبعات جرائم و نوع برخورد قانونی، جلساتی به صورت فصلی با دعوت از اساتيد حقوق و كارشناسان سازمان قضايی نيروهای مسلح استان برای پايوران در مركز استان برگزار شده است.
captcha