محافل انس با قرآن در مدينه منوره برگزار می‌شود
کد خبر: 2432151
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶

محافل انس با قرآن در مدينه منوره برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: وحيد غفران‌نيا، از اساتيد جامعةالقرآن والعترة تبريز در كاروان قرآنی «نور» به همراه تعدادی از اساتيد، پيشكسوتان، قاريان و حافظان قرآنی كشور به سفر معنوی حج تمتع اعزام شده است و در راستای آن به اجرای محافل انس با قرآن می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، نخستين برنامه قرآنی كاروان قرآنی «نور» روز گذشته، 24 مهرماه در سالن اجتماعات هتل قصر‌الدخيل مدينه با عنوان «محفل انس با قرآن» برگزار شد.
پايگاه‌های اينترنتی بعثه مقام معظم رهبری و لبيك ضمن ارائه گزارش تصويری از اين برنامه، مطلبی كوتاه از اجرای برنامه وحيد غفران‌نيا، حافظ كل قرآن و از اساتيد جامعةالقرآن والعترة تبريز را نگاشته‌اند كه در ادامه مطلب بخشی از آن درج شده است.
گفتنی است اغلب زائران پايشان كه به اينجا می‌رسد سنت زيبای ختم قرآن را آغاز می‌كنند، به توصيف قرآن و مثل اهل بهشت «لا خوف عليهم و لاهم يحزنون» شده‌اند.
در اين جلسه قرآنی كه با عنوان محفل انس با قرآن برگزار شده بود افراد حاضر می‌توانستند سؤالات خود را پيرامون حفظ و انس با قرآن از استاد غفران‌نيا بپرسند.
يادآور می‌شود از اين دست محافل انس با قرآن به صورت متوالی با حضور حافظ كل قرآن كريم در مدينه منوره و مكه مكرمه اجرا خواهد شد.
خبرنگار: سيدمحمدحسين بلاغی‌مبين
captcha