چهارمين جشنواره قرآنی «انسان» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 2432153
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱

چهارمين جشنواره قرآنی «انسان» در تبریز برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: چهارمين جشنواره قرآنی «انسان» با محوريت مفاهيم و آموزه‌های سوره حجرات طی آبان‌ماه سال جاری به همت مؤسسه جامعةالقرآن والعترة تبريز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، چهارمين جشنواره قرآنی «انسان» با محوريت مفاهيم و آموزه‌های سوره حجرات طی آبان‌ماه سال جاری ویژه دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
اين جشنواره قرآنی در 14 رشته حفظ، قرائت از حفظ، ترتيل، ترجمه و مفاهيم و مقاله نويسی و در دو رده شكوفه‌ها زير 16 سال و بزرگسالان بالای 16 سال انجام می‌شود.
برگزاری كارگاه‌های آموزشی، همايش و ميزگرد در حاشيه از برنامه‌های جانبی برگزاری جشنواره انسان است که از سوی جامعةالقرآن والعترة تبریز صورت می‌گیرد.
گفتنی است فراخوان این جشنوراه قرآنی طی مهرماه از سوی جامعةالقرآن والعترة تبریز ابلاغ شده است و همواره افراد موظف به آمادگی در این آزمون قرآنی هستند که تاریخ برگزاری جشنواره طی دو عید قربان و غدیر اعلام شده است.
همچنین اختتامیه جشنواره قرآنی انسان 24 آبان‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام می‌توانند به پايگاه اينترنتی www.Samarat.ir مراجعه و يا با تلفن 52613914 با کد 0411 تماس حاصل کنند.
خبرنگار: سیدمحمدحسین بلاغی‌مبین
captcha